سرمربی آذرباتری: ۱۰ بازی تدارکاتی تا شروع لیگ پیش بینی کرده ایم

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۵:۳۰:۴۵
کد خبر: ۱۲۳۹۵۰۵
سرمربی آذرباتری: ۱۰ بازی تدارکاتی تا شروع لیگ پیش بینی کرده ایم
سرمربی تیم آذرباتری ارومیه گفت: ۱۰ بازی تدارکاتی تا شروع لیگ پیش بینی کرده ایم.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال آذرباتری گفت: تمرینات آماده سازی تیم آذرباتری از ۲۶ مرداد ماه با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و طبق برنامه ریزی و زمانبندی اعلامی شروع شده است.
وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه بازیکنان تیم تمرینات توپی و سالنی قبل از شروع تمرینات گروهی تیم نداشتند، به همین دلیل از شرایط آمادگی بدنی کمی دور بودند.
سرمربی آذرباتری ارومیه ادامه داد: در طی این مدتی که تمرینات تیم شروع شده است، بازیکنان هفته به هفته از لحاظ شرایط آمادگی جسمانی و همچنین آمادگی تکنیکی به نقطه مناسب تر و ایده آلی می رسند.
نفرزاده با اعلام اینکه با هماهنگی های بعمل آمده برای تورنمت چهارجانبه، راهی گرگان شده ایم، افزود: در این تورنمت، به جز تیم آذرباتری ارومیه سه تیم دیگر بنام های شهرداری گنبد، پاس گرگان و هورسان رامسر حضور دارند.
سرمربی آذرباتری هدف از انجام بازی های تدارکاتی را شناخت دقیق نقاط ضعف و قوت تیم خود و همچنین هماهنگی بین بازیکنان برشمرد و تصریح کرد: تا شروع لیگ، حدود ۱۰ بازی تدارکاتی پیش بینی کرده ایم که با تیم های مختلف انجام خواهیم داد.
نفرزاده در پایان گفت: اکثر بازیکنان تیم آذرباتری را بازیکنان بومی و سال گذشته تیم دسته یکی شهرداری جوان تشکیل می دهند، امیدوارم با توجه به بازیکنانی که امسال توانسته ایم جذب کنیم، نسبت به فصل گذشته نتایج مطلوبی کسب نماییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز