هر چه داریم همه مدیون خون پاک شهدا هستیم

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۳۱:۳۶
کد خبر: ۱۲۳۹۷۵۴
نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: همه مدیون سال های دفاع مقدس هستیم، اگر اون ایثارگری ها و رشادت ها، و شهادت ها و جانبازی ها نبود قطعا امروز دستاوردهایی که نظام شکوهمند اسلامی دارد از این ها خبری نبود و هر چه داریم همه مدیون خون پاک شهدا هستیم.

به گزارش خبرنگار برنا از کردستان؛  حجت‌الاسلام والمسلمین علی جعفرنژاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در مراسم یادواره شهدای آبروی محله اظهار داشت: امروز ما فقط از دوتا دستاورد هم بخواهیم نام ببریم همین دوتا دستاورد هم به همه چی می ارزه دوتا دستاورد هم یکی امنیتِ شما کلِ دنیا را ببینید امنیت ما واقعا مثال زدنیست و یکی هم قدرت بازدارندگی امروز می توانیم بگوییم ما به دستور خداوند متعال عمل کردیم و نتیجه را دیدیم.

وی افزود: اگر ما امروز قدرتمند هستیم اگر امروز ما قدرت بازدارنده داریم اون موقع دشمن احساس کرد که ما برخوردار از این ظرفیت نیستیم. وی ادامه داد: صدام اومد داخل ایران با تحریک ابل قدرت شرق و غری و همه‌ی ازنام آمریکا دنبال رژیم بعث صدام صف کشیدن و حمایت کردن و کمک کردن و حتی نیرو و نفر فرستادن صدام وقتی داخل کشور ما شد سه روزه به اعتقاد حودش خوزستان را فتح کرد.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان افزود: یک پیامی را اینجا صدام پیش خودش دریافت کرد و گفت معلوم است من با یک ایران ضعیف طرف هستم خب هر جا هر کسی هر دشمنی ببیند طرفه مقابلش نقطه ضعف دارد و قطعا از همونجا می خواهد بهش ضربه بزند.

وی اظهار داشت: لذا وقتی که این احساس ازش ایجاد شد گفا اگر من می توانستم سه روزه خوزستان را فتح کنم قطعا می توانم به تهران هم برسم و لذا اوایل جنگ اینها محاسباتشون برای سه چهار ماه اول جنگ دیگه کاررو تمام شده دیده بودن گفتن نظام نوپایه جمهوری اسلامی با فروپاشی مواجه شود و همه چی تمام می شود.

در پایان خاطرنشان کرد: ایران قوی مانع ظلم طمع دشمنان است شما ببینید بعد از این که جنگ تمام شد حتی ما یک وجب هم ما از خاک خودمون را ندادیم دیگه هیچ وقت دنبال جنگ با ما نبودند. راه شهدا این نیست که ما فانوس به دست بگیریم فرمانده سپاه بانه نیز در این مراسم اظهار داشت: با ببینیم راه شهدامون چی هست و کدام مسیر است و راه شهدا این نیست که ما فانوس به دست بگیریم.

امیرعباس امری افزود: یاد شهدای مظلوم کردستانات، شهدای پیشمرگ کُرد مسلمان که ابرو بخشیدن به این مناطق و شهیدانی که برای امنیتمون برای سرزمینمون برای اسلاممون سر دادند و جان دادند تا ماها باشیم و امنیت ما باشد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم قدردان خون شهدا باشیم ببینیم شهدا از ما چه خواستن مراجعه به سیره‌ی شهدا این مسیر برای ما روشن خواهد کرد شهید بزرگوار شهید کاظمی می فرماید می فرمایند انجام دادن تکالیف و وظایف هر کدام از ماها در مکان مسئولیت هامون و حتی یکایکه مردم عزیزمون اعم از کسبه باشد بازاری باشد، تاجر باشد، کارمند باشد، مسئول باشد انجام وظایف و تکالیف ما است تا بتوانیم به این وظایفمون عمل کنیم.

فرمانده سپاه بانه گفت: این مجلس نورانی و باصفایی که مزین شده به مقدوم مبارک خانواده های معزم و معزز شهدا ایثارگران، جانبازان، و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس خیر مقدم عرض می کنم.

وی اظهار داشت: ما اگر امروز بعد از ۴۳ سال با انواع ترفندها، توطئه‌ها و دشمنی های دشمنان دین و اسلام و قرآن و ملت مظلوم مواجه هستیم، امروژ به برکت خون این شهیدان عزیزان مان بوده ما همه‌مون مدیون هستیم.

وی گفت: شهدای مدافعین محرم و در راس آنها سردار دلها حاج قاسم سلیمانی یاد کنیم و همینطور کسانی که در این دو سال جان خود را برای سلامت مردم در فرار اخلاص قرار دادند و تبدیل کردند و به روح پاک همه‌ی این شهدا درود می فرستیم.

 

نظر شما