مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد :

‍ اجرای ۸ جشنواره استانی با موضوع نماز در لرستان

۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۹:۰۶
کد خبر: ۱۲۳۹۹۴۲
‍ اجرای  ۸  جشنواره استانی با موضوع نماز در لرستان
احمد حسین فدایی گفت : مقدمات برگزاری هشت جشنواره استانی در شش ماهه دوم سال جاری به تصویب اعضا رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ فتایی در شورای اقامه نماز فرهنگ و ارشاد لرستان ضمن تاکید بر لزوم گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری با موضوع نماز در سطح استان، اظهارکرد: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در این حوزه صورت گرفته و ما نیازمند افزایش برنامه ها و فعالیت های حوزه نماز هستیم تا بتوانیم از این طریق فرهنگ اقامه نماز را در سطح استان نهادینه نماییم.

او افزود: عدالت فرهنگی باید در این زمینه نیز رعایت شود و از ظرفیت تمامی شهرستان های استان برای برگزاری برنامه های حوزه نماز استفاده شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان سپس تصریح کرد: شورای اقامه نماز اداره کل مجری بررسی طرح های پیشنهادی ادارات تابعه در خصوص موضوع نماز است که باید با نگاه کارشناسانه، برنامه هایی خلاقانه و مورد پست جوانان و نوجوانان را در این زمینه طراحی نماید.

در این جلسه که با حضور معاونین توسعه مدیریت، فرهنگی و مطبوعات، هنری و سینمایی و همچنین دبیر شورای اقامه نماز و مسئول روابط عمومی اداره کل برگزار گردید، مقدمات اجرای هشت جشنواره تخصصی با موضوع نماز در سطح استان مصوب گردید که بر اساس آن شهرستانهای بروجرد، کوهدشت، پلدختر، الیگودرز، دلفان، سلسله، رومشگان و دورود به عنوان میزبانان این جشنواره ها مشخص گردیدند.

لازم به ذکر است که فراخوان جشنواره های مذکور طی هفته های آینده منتشر و در اختیار اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان قرار می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز