مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان:

خدمت رسانی ۳۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی لرستان به زائرین اربعین در مرز مهران

۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۱:۳۷
کد خبر: ۱۲۳۹۹۷۴
خدمت رسانی ۳۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی لرستان به زائرین اربعین در مرز مهران
عباس شرفی گفت: در حال حاضر ۳۰دستگاه ناوگان اتوبوسی لرستان در پایانه شهید سلیمانی مرز مهران آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ شرفی در گفت وگو با رسانه ها ضمن  اشاره به تمهیدات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در بازگشت زائران اربعین حسینی ، اظهارکرد: براساس اعلام سازمان راهداری مبنی بر پشتیبانی و تسهیل در بازگشت زائران اربعین حسینی با برگزاری جلسات هماهنگی و تعامل مثبت انجمن های صنفی و شرکت های حمل و نقل مسافر تاکنون حدود ۳۰ دستگاه ناوگان اتوبوس از استان به پایانه مرزی شهید سلیمانی و مرز مهران اعزام گردیده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر نیز شرکت های حمل و نقل مسافر نسبت به اعزام  ۲۰۰دستگاه ناوگان اعلام آمادگی نموده اند، تصریح کرد:بطور مستمر همکاران ستادی با کشیک های مستقر در پایانه مرزی در ارتباط هستند و به محض اعلام نیاز از سوی دست اندرکاران پایانه مرزی شهید سلیمانی مرز مهران ناوگان پشتیبان اعزام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان خاطرنشان کرد: علاوه بر این، از آغاز بازگشت زائران اربعین حسینی تیم های پشتیبانی ستادی این اداره کل در مرز مهران مستقر شده و نسبت به بررسی وضعیت ارائه خدمات به زائران، تسهیل در فرآیند جابجایی زائران، نظارت بر رعایت نکات ایمنی و پروتکل های بهداشتی حوزه مسافر اهتمام دارند.

او از استقرار گشت های ۲۴ساعته تلفیقی راهداری و حمل و نقل در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت ایمنی تردد زائران اربعین حسینی از ابتدای هفته جاری تمام گشت های راه و ترابری و پلیس راه به صورت شبانه روزی در محورها مستقر هستند.

شرفی با تاکید بر اینکه هیچگونه دغدغه ای در تامین ناوگان برای جابجایی زائران وجود ندارد،عنوان کرد: همچنین تعدادی از ناوگان استان در مرز شلمچه مستقر شده و مشغول خدمت رسانی به زائران هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز