۲۱۰ نفر آتش‌نشان در چهار سال اخیر جذب شهرداری‌های استان آذربایجان‌غربی شده‌اند

۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۹:۵۴
کد خبر: ۱۲۴۰۰۷۹
۲۱۰ نفر آتش‌نشان در چهار سال اخیر جذب شهرداری‌های استان آذربایجان‌غربی شده‌اند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: علی‌رغم کمبودها و نواقص به‌ویژه کمبود نیروی انسانی در سالیان گذشته آزمون‌هایی برای جذب نیروهای آتش‌نشان برگزار شده که ۲۱۰ نفر در استان جذب شده‌اند که ۸۵ نفر در شهر ارومیه در حال فعالیت هستند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، آیدین رحمانی رضائیه در مراسم صبحگاه مشترک و رژه خودرویی سازمان آتش‌نشانی ارومیه به‌مناسبت روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی، ضمن تبریک این مهم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشانی، اظهار کرد: روحیه ایثار و از خود گذشتگی آتش‌نشانان آنان را هم‌ردیف رزمندگان دفاع مقدس قرار داده است.

وی با اشاره به آتش‌سوزی پارک جنگلی قوشچی و کارخانه کارتن سازی، خاطر نشان کرد: آتش‌نشانان با روحیه جهادی خود در همه حال برای عموم قابل احترام و مقدس هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به عدم تناسب ساخت‌وسازهای شهری با مباحث آتش‌نشانی، افزود: انتظار می‌رود تدابیر شهری به‌گونه‌ای باشد تا توانمندی آتش‌نشانان افزایش یافته و از تلفات احتمالی جانی و مالی جلوگیری شود.

رحمانی عنوان کرد: علی‌رغم کمبودها و نواقص به‌ویژه کمبود نیروی انسانی در سالیان گذشته آزمون‌هایی برای جذب نیروهای آتش‌نشان برگزار شده که ۲۱۰ نفر در استان جذب شده‌اند که ۸۵ نفر در شهر ارومیه در حال خدمات‌رسانی هستند.

وی تأمین و بروزرسانی تجهیزات آتش‌نشانی را مهم برشمرد و یادآور شد: متأسفانه بهره‌مندی استان از ارزش افزوده مالیاتی بسیار کم است که اگر افزایش یابد می‌توان شاهد تحولات خوبی بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز