فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

بخش زیادی از شهدای ما ورزشکار و قهرمان ورزشی بودند / رزمندگان وایثار گران قهرمانان واقعی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۵۳:۲۷
کد خبر: ۱۲۴۰۱۴۶
بخش زیادی از شهدای ما ورزشکار و قهرمان ورزشی بودند / رزمندگان وایثار گران قهرمانان واقعی هستند
سردار مرتضی کشکولی گفت:روحیه وتفکر بسیجی به دنبال تهذیب وتحصیل و ورزش است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ سردار کشکولی روز چهار شنبه ۷ شهریور در مراسم تجلیل از قهرمانان و مربیان لرستانی بازی های پارالمپیک و المپیک توکیو ۲۰۲۰ که توسط سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان  برگزار شده بود، اظهار کرد: افراد بشر در طبع خود به دنبال کمال هستند وکسانی  که به آرمان‌هایشان دست پیدا نکرده اند کمال خود را در این افارد می بینند به همین دلیل ابنا بشر قهرمانان و خصوصا شهیدان  را دوست دارند.

او با بیان اینکه  بخش زیادی از شهدای ما ورزشکار وقهرمان ورزشی بودند،افزود:  به  فرموده ای از امام علی (ع)  شجاع ترین انسان ها کسانی هستند که پا بر روی نفس خود می گذارند یعنی این افراد  از قهرمانی به  پهلوانی می روند.

سردار کشکولی قهرمانانی که روحیه وتفکر بسیجی دارند را  الگوی واقعی دانست وتصریح کرد:روحیه وتفکر بسیجی به دنبال تهذیب وتحصیل و ورزش است ووقتی که این روحیه دریک جوان جمع شود برای خودش ارزش قائل است وخودش را محترم می شمارد و همه موازین را رعایت می کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید براینکه ورزش  باید اعتقادی باشد،خاطر نشان کرد: افراد وباید از روی اعتقاد به سمت ورزش بروند نه  از روی فقر وکسی به ورزش روی می آورد که برای خود احترام قائل باشد.

 سردار کشکولی با بیان اینکه  اوج قهرمانی  و پهلوانی در دفاع از مردم نوامیس و دین  است ، یادآورشد: رزمندگان و ایثارگران ما  در هشت سال دفاع مقدس اینگونه  بودند وقهرمانان و پهلوانان اصلی ما ما محسوب می شوند ولی  بین ورزشکارانی مانند حامد امیری و سجاد محمدیان که در میدان ورزشی مدال های خود را به شهدا و ازجمله  سردار دلها تقدیم می کنند پیوستگی وجود دارد.

او گفت: ملت ما ملتی قهرمان است چون امام ما یک قهرمان است  ودرحال حاضر نیزهرچه شجاعت می خواهیم باید از مقام معظم رهبری درس یاد بگیریم .

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با ستایش از ایستادگی امام(ره) ومقام معظم رهبری در همه رمینه ها، گفت: پیشرفتهای ما در همه ابعاد دلیل پافشاری وایستادگی مقام معظم رهبری است.

 سردار کشکولی بیان کرد قهرمانان ورزشی سمبل والگوی ملت هستند و وقتی که به جایگاه قهرمانی می رسند لازم است که شئونات را رعایت کنند.

 گفتنی است؛ در این مراسم که حشمت الله امان الهی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  نیز حضور داشت از از  حامد امیری دارنده نشان طلا ماده نیزه ، سجاد محمدیان دارنده نشان نقره ماده پرتاب وزنه ، مصطفی بهرامی مربی لرستانی تیم ملی دوومیدانی درپارالمپیک 2020 توکیو وهمچنین  ازمرتضی قیاسی کشتی گیر درودی اعزامی به رقابت های المپیک 2020 توکیو تجلیل به عمل آمد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز