سرپرست هیئت والیبال استان البرز:

پیگیر ایجاد زمین والیبال ساحلی هستیم/ حامی مالی داشتیم یکی از مدعیان سوپرلیگ بودیم

۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۴:۱۴
کد خبر: ۱۲۴۰۴۳۲
پیگیر ایجاد زمین والیبال ساحلی هستیم/ حامی مالی داشتیم یکی از مدعیان سوپرلیگ بودیم
سرپرست هیئت والیبال استان البرز با بیان اینکه برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست این هیئت ورزشی در کوتاه ترین زمان ممکن را در دستور کار داریم گفت: زمین والیبال ساحلی کرج در مجموعه شهید فلاحت احداث می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سعید نوری اظهار کرد: یکی از ماموریت های ما برگزاری هرچه سریعتر مجمع انتخاباتی است و مقرر شده با انجام ثبت نام مجدد این فرایند به سرعت انجام شود.

وی تصریح کرد: هیئت والیبال البرز چند ماهی است به شکل سرپرستی اداره می شود و ضروری است برای عدم آسیب بیشتر به این رشته ورزشی پرمخاطب در البرز متولی آن هر چه سریعتر مشخص شود.

نوری به اهم برنامه های این هیئت اشاره کرد و گفت: روز گذشته مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بازدیدی از مجموعه شهید فلاحت داشت و موافقت وی برای ایجاد یک زمین والیبال ساحلی در جوار سالن را اخذ کردیم.

وی ادامه داد: همچنین در حاشیه این بازدید از علی فتاحی مربی و امیر محمد گلزاده بازیکن البرزی حاضر در تیم ملی نوجوانان با اهدا هدایایی تقدیر به عمل آمد.

سرپرست هیئت والیبال استان البرز با اشاره به از سرگیری فعالیت ها با کاهش شیوع کرونا گفت: مقرر شد تیم های منتخب استان به شکل منظم تمرینات خود را در سالن فلاحت پیگیری کنند وبه محض بازگشایی مدارس طرح استعدادیابی از دانش آموزان با قد بالا را به اجرا درآوریم.

نوری با بیان اینکه البرز ظرفیت داشتن حداقل یک تیم در سوپرلیگ کشور را دارد گفت: بازیکنان با کیفیت و شاخصی در تیم های مختلف لیگی کشور داریم که اگر بتوان آنها را در قالب تیم البرز وبا جذب حامی مالی جذب کرد می توان در حد یک مدعی در سطح اول کشور حضور یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز