نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

بنده در عزل و نصب‌ها دخالتی ندارم/ مسائل فرهنگی از اولویت‌های اصلی استاندار جدید باشد

۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۲:۱۳
کد خبر: ۱۲۴۰۶۲۴
بنده در عزل و نصب‌ها دخالتی ندارم/ مسائل فرهنگی از اولویت‌های اصلی استاندار جدید باشد
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: در خصوص فرهنگ و فرهنگ سازی در استان جای کار زیاد است و ضرورت دارد استاندار جدید این را در اولویت کار قرار دهد.

به گزارش برنا از اردبیل،آیت الله سید حسن عاملی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار اردبیل، ضمن اعلام رضایت از عملکرد استاندار سابق، اظهار داشت: بهنامجو از بهترین و فعال ترین استانداران بود و در وسع خود با تلاش شبانه روزی همه گرایش‌های سیاسی را راضی و اتحاد در میان احزاب و قشرهای مختلف را به خوبی حفظ کرد که از زحمات وی قدردانی می کنیم.

وی افزود: مهندس بهنام جو در این سالهای حضور خود در استان، بدون ورود بر تنش‌های سیاسی، مدیریت شایسته ای در استان اردبیل داشت.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ضمن تبریک به استاندار جدید، گفت: استاندار اردبیل، استاندار تمام قشر جامعه است و وی باید وحدت و انسجام را در استان رعایت کرده و تمام استان را یکسان در نظر داشته باشد.

امام جمعه اردبیل تاکید کرد: بنده در عزل و نصب ها به هیچ عنوان دخالت نمی کنم و هیچکس به من مراجعه نکند، در خصوص سیدحامد می خواهم بگویم که یک قدم هم برای استانداری ایشان بر نداشتم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه سِمَت بنده امانت مردم است و در صیانت از آن مصر هستم، اظهار کرد: دخالتی در زیر مجموعه های استانی قوای سه گانه و نمایندگی شورای نگهبان استان ندارم.

وی با بیان اینکه وزارت کشور باید مدیران خود را از میان نیروهای کارآمد و جوان انتخاب کند، ابراز داشت: مدیران میانی باید قدرت و شایستگی کامل را برای اداره امور داشته باشند.

امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه در خصوص فرهنگ و فرهنگ سازی در استان جای کار زیاد است، تصریح کرد: یک توصیه اخلاقی می‌کنم به استاندار جدید که باید در حوزه فرهنگی استان بسیار تلاش کند و ما هر آنچه در استان با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می کنیم بخاطر عدم نبود فرهنگ صحیح و قابل قبول است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز