رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل ؛

استاندار جدید اردبیل از رویش‌های انقلاب است

۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۴:۳۸
کد خبر: ۱۲۴۰۶۳۱
استاندار جدید اردبیل از رویش‌های انقلاب است
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: سید حامد عاملی از رویش های انقلاب است که امیدواریم جایگاه استان اردبیل را در حوزه های مختلف اقتصادی و صنعتی ارتقا بخشد.

به گزارش برنا از اردبیل، سیدغنی نظری، رئیس مجمع نمایندگان در آیین معارفه استاندار اردبیل گفت: استاندار جدید بداند که باید استاندار تمام مناطق استان باشد و عدالت را در توزیع بودجه و اعتبارات رعایت کند. در طول سال های گذشته اردبیل به عنوان مرکز استان سرعت توسعه زیادی داشته اما شهرستان ها سرعت عقب ماندگی بیشتری گرفته اند.

اردبیل به شدت جزو استان های محروم کشور است و برای محرومیت زدایی باید با استفاده از ظرفیت نمایندگان استان به این امر مهم و برای توسعه و بهبود وضعیت استان اردبیل بپردازیم.

سیدحامدعاملی از رویش های انقلاب است که امیدواریم جایگاه استان اردبیل را در حوزه های مختلف اقتصادی و صنعتی ارتقا بخشد او از یک خانواده اصیل است که امیدواریم آینده استان اردبیل را در حوزه های مختلف و عرصه های مهم اقتصادی و صنعتی توسعه و ارتقا ببخشد.

اولین مطالبه ما از دولت سیزدهم و وزرای آقای رئیسی رفع مشکلات تورم ۶۹ درصدی در کشور است.

فعالان فضای مجازی و رسانه ها با طرح موضوعات ۶ و یک وحدت نمایندگان استان را برهم نزنند، چراکه در انتخاب استاندار اردبیل هر هفت نماینده وحدت داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز