به مناسبت هفته دفاع مقدس و یادواره ۶۳۰۰ شهید استان لرستان انجام گرفت؛

تجلیل از خانواده ۱۵ شهید کشتی گیر الیگودرزی در مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور

۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۱:۲۹:۳۹
کد خبر: ۱۲۴۰۹۶۲
تجلیل از خانواده ۱۵ شهید کشتی گیر الیگودرزی در مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور
درحاشیه مسابقات کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور از خانواده های 15 شهید کشتی گیر الیگودرزی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ در حاشیه برگزاری رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی نونهالان کشور  و به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یادواره گرامیداشت  ۶۳۰۰ شهید لرستان با حضور محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی،حشمت الله امان الهی مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی دیگر از مسؤلین از خانواده های  15  شهید ورزشکار الیگودرزی در رشته کشتی  تجلیل  شد.

رییس ورزش وجوانان الیگودرز  درحاشیه برگزاری مسابقات کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشوربه خبرنگار برنا ، اظهارکرد: این مسابقات یادواره ۶۵۰۰ شهید گلگون کفن لرستان  به مدت دو روز در ورزشگاه ملی الیگودرز برگزارشد.

مهدی شاه نصیری  با بیان اینکه حدود ۴۶۰ کشتی گیر ، مربی و سرپرست در این مسابقات حضور داشتند، افزود:مجموعا با عوامل مسابقات وهمه کسانی که در برگزاری این مسابقات کمک کردند حدود ۶۰۰ نفر در این رقابت ها در الیگودرز حضور داشتند.

او تجلیل از خانواده های شهدای کشتی گیر شهرستان الیگودرز را ازبرنامه های مهم این مسابقات عنوان کرد وگفت: شهرستان الیگودرز این افتخار را دارد که در رشته کشتی ۱۵ قهرمان شهید را تقدیم کشور کرده است  وامروز در این مسابقات با حضور مسئولین  از خانواده های این ۱۵ شهید گلگون کفن وقهرمان کشتی تجلیل به عمل آمد.

 برپایه این خبر در این مسابقات از خانواده های شهیدان قهرمان برادران علی بخشی،شهیدان قهرمان برادران  میرشاکی،شهیدان قهرمان برادران سرلک،شهیدان قهرمان برادران رضایی،شهید قهرمان کاظمی،شهید قهرمان الیگودرزی قاسمی،شهید قهرمان گلپایگانی،شهید قهرمان شمچگانی،شهید قهرمان جمشیدی،شهید قهرمان رضایی زاد،شهید قهرمان ابراهیم بخشی تجلیل شد.

یادآوری می شود؛ شهید قهرمان کشتی محمد علی علی بخشی کارمند غیور اداره کل ورزش و جوانان بود که در راه دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان خود و دو فرزند شهید کشتی گیر به نامهای شهیدان قهرمان کشتی برزو و اسفندیار علی بخشی را نثار وطن کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز