شمارش معکوس برای افتتاح عرشه اصلی پل قدس

۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۸:۴۶
کد خبر: ۱۲۴۱۵۷۷
شمارش معکوس برای افتتاح عرشه اصلی پل قدس
عرشه اصلی پل قدس اردبیل در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا آخر هفته به بهره برداری می رسد.

به گزارش برنا از اردبیل، محمود صفری شهردار اردبیل  در بازدید از پل قدس اردبیل اظهار داشت: عملیات عمرانی پل قدس اردبیل از بهمن ماه سال ۹۴ آغاز شده و در طول دو ماه گذشته توانستیم پیشرفت فیزیکی این پروژه را به میزان ۹۸ درصد برسانیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.
وی بیان کرد: با اتمام عرشه اصلی تا ۱۰ مهر ماه بخش اعظمی از این مهم، تحقق یافته، تنها آسفالت‌ریزی بخشی از عرشه اصلی باقیمانده که آن‌هم به علت برودت هوا طی روز‌های گذشته با تاخیر مواجه شده که به همین منظور شهروندان عزیز این اطمینان را می‌دهیم که پیگیری مستمر پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت باشند.
شهردار اردبیل بیان کرد: تمام سعی و تلاش ما به اتمام رساندن هر چه سریع‌تر پروژه پل قدس اردبیل است که در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ شود، چرا که مهم‌ترین اولویت و تلاش ما خدمت‌رسانی به مردم و تسریع‌بخشی به اجرای این پروژه است که خوشبختانه با جدیت خوبی در حال اجراست.
صفری ادامه داد: با اتمام این پروژه مشکل هسته ترافیک شهری تا حد قابل توجهی برطرف می‌شود که به همین منظور تمام تلاش و جدیت ما بر این است که هر چه سریع‌تر شاهد تحقق اهداف مورد نظر باشیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.
صفری گفت: درباره عرشه اصلی پل قدس نیز، مصالح و قیر لازم آماده شده و به محض بهبود وضعیت آب و هوایی، عملیات آسفالت‌ریزی تا پایان هفته تکمیل و عبور از عرشه اصلی ممکن خواهد شد که در این زمینه نیز هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است که امیدواریم تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه تحقق یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز