رئیس کل دادگستری استان اردبیل

تاکید رئیس کل دادگستری استان بر نهادینه سازی فرهنگ قانون مداری

۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۳:۰۴
کد خبر: ۱۲۴۱۸۹۷
تاکید رئیس کل دادگستری استان بر نهادینه سازی فرهنگ قانون مداری
رئیس کل دادگستری استان اردبیل بر نهادینه سازی فرهنگ قانون مداری و کاهش جمعیت کیفری توسط دادستان‌ها در استان تأکید کرد.

به گزارش برنا از اردبیل، حجت الاسلام کثیرلو در مراسم تودیع و معارفه دادستان‌ شهرستان نمین با بیان اینکه اقدامات قضایی نباید به تعطیلی یا رکود واحد‌های تولیدی منجر شود، گفت: شهرک صنعتی شماره ۲ ظرفیت بسار بالایی برای تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال و استمرار چرخه تولید در استان اردبیل دارد.
وی وجود منابع طبیعی و جنگلی غنی، همزیستی مسالمت آمیز اهل تسنن در کنار اهل تشیع و استقرار فرودگاه را در کنار مرزی بودن از مولفه‌های مهم شهرستان نمین برای توجه و برنامه ریزی عنوان کرد.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل بحث پیشگیری، صیانت از حقوق عامه، مبارزه با فساد، برخورد جدی با اراذل و اوباش، مبارزه با مواد مخدر و بروزرسانی سیستم قضایی در زمینه فناوری اطلاعات را از جمله مهمترین برنامه‌های حوزه قضایی استان برشمرد.
حجت الاسلام کثیرلو ملاک و معیار عملکرد را قانون دانست و بر نهادینه سازی فرهنگ قانون مداری و کاهش جمعیت کیفری توسط دادستان‌ها و دوری جستن از مصلحت اندیشی تاکید کرد.

در این مراسم با حکم رییس قوه قضاییه، جواد پروانه بعنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان نمین معرفی و از زحمات عظیم اکبری دادستان قبلی قدردانی شد. اکبری به مدت سه سال دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نمین بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز