مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در جمع خبرنگاران ؛

تیم سپیدرود رشت مشکل مالکیتی ندارد / گیلان نیازمند زیرساخت های بروز در حیطه ورزش است

۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۸:۴۲:۴۳
کد خبر: ۱۲۴۲۰۲۰
تیم سپیدرود رشت مشکل مالکیتی ندارد / گیلان نیازمند زیرساخت های بروز در حیطه ورزش است
مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در نشستی با اصحاب رسانه در خصوص فعالیت های حوزه ورزش استان به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی در ابتدای این نشست ضمن قدردانی از رسانه ها به جهت انعکاس رویدادهای حوزه ورزش و جوانان استان اظهار داشت : بسیاری از اتفاقات خوب برای ورزش استان ،متاسفانه در دو سال اخیر تحت شعاع بحث بیماری کرونا قرار گرفت و سبب گردید که این رخدادهای مهم آنچنان پر رنگ نگردد .

وی با یادآوری برگزاری مسابقات ببن المللی وزنه برداری جام نامجو در گیلان و حضور کشورهای مختلف در این مسابقات گفت : برگزاری جام نامجو یک نقطه عطف در ورزش گیلان بود که در تقویم فعالیت های ورزشی استان جای گرفت و گیلان این پتانسیل را دارد که میزبان مسابقاتی در سطح بین المللی باشد.

بخشی در خصوص اعزام و درخشش ورزشکاران گیلانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک عنوان کرد : اگر چه آنچه که باید نتوانستیم در المپیک مدال کسب کنیم اما ورزشکاران عزیز ما توانستند افتخار کسب کنند.

وی ادامه داد : افزایش رنکینگ خانمها بهمنیار و ملایی در مسابقات جهانی موجب شد که این ورزشکاران در بین برترین های دنیا جای بگیرند و حضور در المپیک برای هر ورزشکاری یک افتخار محسوب می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد : 8 ورزشکار از گیلان به مسابقات المپیک و پارا المپیک در بخش بانوان و آقایان راه یافتند و برای استانی که چنین استعدادهای ورزشی دارد باید امکانات و زیر ساخت های بروز فراهم گردد.

بخشی تاکید کرد : متاسفانه اماکن ورزشی گیلان به سمت فرسودگی رفته اند و اگر زیر ساخت های ورزشی استان تقویت شود استان گیلان شاهد برگزاری مسابقات بین المللی زیادی خواهد بود.

بخشی در پاسخ به سوالی در خصوص تیم های فوتبال گیلان گفت : تیم سپیدرود رشت بر خلاف صحبت هایی که عنوان می شود مشکل مالکیتی خاصی ندارد و پنجره نقل و انتقالات این تیم باز است و در صورت پرداخت 4 میلیارد تومان مشکلات سپیدرود حل می شود .

وی افزود : در مورد تیم های فوتبال گیلان سیاه نمایی می شود و این امر موجب می گردد که کسی برای مالکیت تیم ها پا به میدان نگذارد .

بخشی در زمینه تیم داماش و مسایل پیش آمده برای آن تیم گفت : برای تیم داماش گیلان به شخصه بسیار تلاش  کردم و جا دارد که از پیگیری های دکتر نوبخت رییس وقت سازمان برنامه و بودجه کشور به دلیل حمایت های بی دریغشان تشکر کنم اما شرایط به گونه ای رقم خورد که اعتبار مورد نیاز تیم داماش به موقع پرداخت نشد و البته موانع قانونی بر سر راه اعتبار تخصیص یافته بود و دیوان محاسبات به آن امر ورود کرد و در حوزه وزارت ورزش نیز حساسیت های به وجود آمد.در هر صورت اداره ورزش استان و بخش دولتی بر اساس قوانین نمی تواند تیم داری کند و باید باشگاههای فوتبال به دنبال علاقمندان به تیم داری و حامیان مالی باشند و بخش خصوصی در این موضوع ورود کند.

بخشی در زمینه تکمیل پروژه استادیوم عضدی رشت اظهار داشت : تا کنون 12 میلیارد تومان برای ورزشگاه عضدی هزینه شده و امسال برای چمن طبیعی استادیوم اعتبار در نظر گرفته شده است.

گفتنی است در پایان این نشست از اصحاب رسانه حوزه ورزش با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز