رئیس هیئت دوچرخه‌سواری اردبیل تشریح کرد:

حضور ۵ دوچرخه‌سوار اردبیلی با تیم استان‌های دیگر در لیگ برتر

۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۴:۳۹
کد خبر: ۱۲۴۲۲۸۶
حضور ۵ دوچرخه‌سوار اردبیلی با تیم استان‌های دیگر در لیگ برتر
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اردبیل از حضور ۵ دوچرخه‌سوار اردبیلی با تیم استان‌های دیگر در لیگ برتر خبر داد.

به گزارش برنا از اردبیل، رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اردبیل از حضور ۵ دوچرخه‌سوار اردبیلی با تیم استان‌های دیگر در لیگ برتر خبر داد و گفت: دوچرخه سواران اردبیلی عضو تیم‌های مختلف در مرحلهٔ اول لیگ برتر کشوری خوش درخشیدند.

وی اضافه کرد: درحالی‌که مرحله اول لیگ برتر دوچرخه‌سواری به ایستگاه آخر رسید که بیش از ۵ دوچرخه‌سوار این استان در تیم‌های مختلف لیگ برتری حضور پیدا کرده و فراز و نشیب‌هایی را با تیم‌های خود پشت سر گذاشتند تا همه به توانمندی‌های دوچرخه‌سواری استان اردبیل معترف باشند.

به گفته صمدیان، در این مسابقات علی‌اصغر موسی‌زاده و محمد چایچی به همراه تیم مبارکه سپاهان اصفهان قهرمان این دوره از مسابقات شدند و حضور ۳ دوچرخه‌سوار دیگر اردبیلی یعنی یاشار نعمتی و علیرضا نوعی درتیم  DFTومحمدرضا ادهمی عضو تیم هوراسان رامسر قابل تأمل است.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اردبیل اضافه کرد: استان اردبیل یکی از استان‌های توانمند دوچرخه‌سواری است و با این استعدادهای دوچرخه‌سواری امیدواریم با حمایت و پشتیبانی‌های لازم از طرف مسئولین و سرمایه‌گذاران استان مشکلات دوچرخه‌سواری در این استان برطرف شود تا در آینده نزدیک استان اردبیل با یک تیم داخلی به مسابقات اعزام و برای استان افتخارآفرینی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز