وزیر کشور در جمع خبرنگاران:

سیاست ما نسبت به کشورهایی مانند آذربایجان، سیاست همسایگی است / رزمایش خیبر پیام به دشمنان است

۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۳:۱۹:۵۲
کد خبر: ۱۲۴۲۳۷۰
سیاست  ما  نسبت به کشورهایی مانند آذربایجان، سیاست همسایگی است / رزمایش خیبر پیام به دشمنان است
احمد وحیدی گفت:ما با همسایگان بهترین روابط را می‌خواهیم و آغوش مان برای همه همسایگان باز است.

به گزارش خبر گزاری برنا از لرستان ؛ وحیدی روز دو شنبه در حاشیه مراسم تودیع ومعارفه استادار لرستان با اشاره به مواضع جمهوری آذربایجان و واکنش به مسائل اخیر در مرزهای شمال غرب کشورمان ، اظهار کرد: سیاست  ما  نسبت به کشورهایی همانند آذربایجان، سیاست همسایگی است.

او با بیان اینکه ما با همسایگان بهترین روابط را می‌خواهیم و آغوش مان برای همه همسایگان باز است، افزود:ضمن اینکه می‌دانیم این رابطه خوب با همسایگان را دشمنان  خصوصا  رژیم صهیونیستی و آمریکا نمی‌خواهند و در منطقه فعال هستند و می‌خواهند بین ملت‌ها تفرقه بیاندازند لذا باید خیلی عاقلانه به صحنه نگاه کرد و روابط دیرینه و تاریخی دو ملت که بسیار مهم است را ارج نهاد، ما همواره دست دوستی را به سمت همه همسایگان خود دراز می ‌کنیم.

وزیر کشوربا اشاره به برگزاری رزمایش خیبر نیز گفت:  این رزمایش بر اساس یک سلسله طرح های از پیش تعیین شده بود، نیروهای مسلح همواره توان خود را به آزمایش می‌گذارند؛ پیام این رزمایش‌ها اضافه بر اعلام آمادگی خودمان پیام به دشمنان است.

وحیدی یادآورشد: پیام رزمایش‌های ما برای دوستان پیام دوستی و امنیت و برای دشمنان نیز پیام آمادگی و قدرت و دوری آن‌ها از هرگونه ماجراجویی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز