روح اله نوریان‌:

امنیت امروز مدیون خون شهدا است

۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۱۲:۳۹:۲۱
کد خبر: ۱۲۴۲۷۲۱
امنیت امروز مدیون خون شهدا است
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر،خانواده شهدا را اسوه صبر و مقاومت خواند و گفت: آرامش امروز ایران شکوهمند را از برکت خون شهدا داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، روح اله نوریان در دیدار با تعدادی از خانواده های معظم شهدای شهرستان چوار با بیان اینکه صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا الگویی  برای نسل جوان امروزی است، افزود: عزت و اقتدار امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم آنان است.

وی با بیان اینکه شهیدان و ایثارگران مظهر عشق و فداکاری این مرز و بوم هستند، تصریح کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را پاس بداریم تا امانت دار خون پاک شهیدان گرانقدر باشیم و در راه اعتلای ایران عزیزمان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

گفتنی است حجت السلام  میهن پرست امام جمعه شهرستان چوار، سرهنگ تهرانی زاده فرمانده سپاه  شهرستان چوار، سید سعید موسوی فرمانده پایگاه مقاومت شرکت پالایش گاز ایلام و جمعی از مسئولان این پالایشگاه  در این دیدار حضور داشتند.

شایان ذکر است این بازدید در دیدارهای مجزا از خانواده شهید " صید عباس فیض الهی" ، خانواده شهید " محمدباقر بیگ محمدی" ،  خانواده شهید " ایلگه رستمی" ، خانواده شهید " علی محمد خانی " و خانواده شهید " عادل یاری" صورت پذیرفت که مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام و همراهان با اهدا لوح تقدیر از بردباری و  زحمات  وصف ناپذیر خانواده های شهدا تقدیر به عمل آوردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز