سید حامد عاملی استاندار اردبیل:

نیروی انتظامی نماد و ویترین نظم در جامعه است

۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۲:۰۱
کد خبر: ۱۲۴۲۸۸۲
نیروی انتظامی نماد و ویترین نظم در جامعه است
سید حامد عاملی در جلسه با فرماندهان نیروی انتظامی استان اردبیل، نیروی انتظامی نماد و ویترین نظم در جامعه است

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، سید حامد عاملی در جلسه با فرماندهان نیروی انتظامی استان اردبیل افزود: نیروی انتظامی در خط مقدم امنیت و آسایش مردم قرار دارد و این زحمتکشان بی ادعا برای امنیت و آسایش مردم شبانه روز تلاش می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه تصمیمات باید طبق عقلانیت و سازگار با عقل اتخاذ شود، تشریح کرد: هر گونه اقدام و تصمیم باید طبق منطق و پذیرش جامعه تبیین شود تا منتج به نظم، انضباط و دستاورد‌های مثبت، قابل اجرا در جامعه شده و رضایت تمام اقشار را به دنبال داشته باشد، هرچقدر ضریب عقلانیت بالاتر است توسعه و پیشرفت در آن جامعه جهش بیشتری خواهد داشت.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی همیشه در قبال مردم احساس مسئولیت دارد، بیان کرد: کرد: در جامعه‌ای که نظم و انضباط به حداکثر برسد احساس امنیت و آسایش بیشتر لمس می‌شود و نظم نیز در شان و منزلت استان توام با احساس امنیت مردم افزایش می‌یابد.
عاملی گفت: عوامل نیروی انتطامی همیشه لایه‌های مختلف جامعه را رصد کرده و در مطالعات و تحلیل آسیب‌ها با حضور عوامل تصمیم گیرنده جهت حل مشکلات لایه‌های زیرین جامعه تاثیر گذار هستند.
استاندار اردبیل ادامه داد: باید ضمن تشکیل اتاق فکر در رابطه با مسایل کلان استان با استفاده از ظرفیت اساتید و نیرو‌های تاثیرگذار در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی گام‌های اساسی برداشته شود و نتیجه جلسات نیز با در نظر گرفتن تمام جوانب عملیاتی شود.
وی افزود:هیچ شان و جایگاهی جز خادمی مردم برای خود قایل نیستیم و امیدواریم گرهی از گرفتاری‌های مردم باز شود و مردم استان همیشه شایسته عزت هستند.
در این جلسه سردار حسینی فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل ضمن تبریک انتصاب سید حامد عاملی به عنوان استاندار جدید، عملکرد یک ساله این نیرو در سطح استان و برنامه‌های هفته نیروی انتظامی را تشریح کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز