اردبیل میزبان اردوهای تیم ملی شمشیربازی کشور / حضور یک بازیکن اردبیلی در مسابقات امارات

۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۰:۵۲
کد خبر: ۱۲۴۲۹۹۱
اردبیل میزبان اردوهای تیم ملی شمشیربازی کشور / حضور یک بازیکن اردبیلی در مسابقات امارات
رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل گفت: اردبیل بعنوان یکی از کمپ های تیم ملی شمشیر بازی کشور معرفی شده که یکی از اردوهای تیم ملی جوانان امروز ۱۴ مهرماه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، هادی صباغی رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل در گفت با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا آسیب های بسیاری را به رشته شمشیربازی وارد کرده، افزود: بعد از حدود یک و نیم سال تعطیلی باشگاه ها و به دنبال آن عدم برگزاری اردوهای تیم ملی به دلیل شیوع این بیماری، خوشبختانه از شهریورماه سالجاری برگزاری اردوها با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر گرفته شد.
وی افزود: خوشبختانه اردبیل بعنوان یکی از کمپ های تیم ملی شمشیر بازی کشور معرفی شده و اولین اردوی تیم ملی بزرگسالان در بخش اسلحه اپه از ۱۵ تا ۲۵ شهریور ماه با حضور ۱۱ بازیکن در اردبیل برگزار شد.
رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل گفت: اردوی تیم ملی جوانان و نوجوانان از ۷ مهرماه با حضور ۷ بازیکن در اردبیل برگزار شد و امروز ۱۴ مهرماه به کار خود پایان داد.

این مسئول ورزشی بیان کرد: هدف از برگزاری اردوهای تیم ملی جوانان حضور اعضای تیم در مسابقات آسیایی امارات است که در اسفندماه سالجاری برگزار خواهد شد و همچنین مسابقات جهانی امارات نیز در فروردین ماه سال آینده برگزار می شود.

صباغی گفت: از اردوی تیم ملی بزرگسالان ۳ بازیکن اردبیلی آقایان امیررضا کنعانی، احمدرضا کنعانی و محمد رضا وثوقی حضور دارند که علاوه بر این داوطلب کسب سهمیه حضور در بازی های آسیایی چین ( ۲۰۲۲) می باشند.
وی ادامه داد: در تیم ملی جوانان نیز امیرحسین موشحی عصر به عنوان بازیکن اردبیلی که نفر اول این تیم است حضور دارد. صباغی اذعان کرد: هر ماه یک اردو برای رده سنی جوانان تا اسفندماه سالجاری برگزار خواهد شد. این اردوها با تشخیص فدراسیون هم در اردبیل و هم در تهران امکان برگزاری دارد. البته ما آمادگی خود را جهت میزبانی اردوها در هر بازه زمانی، به فدراسیون اعلام کرده ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز