در اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه:

هدف اول شمشیربازی ایران، حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی است

۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۱:۱۲
کد خبر: ۱۲۴۳۷۲۰
هدف اول شمشیربازی ایران، حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی است
سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه، هدف اول این رشته را، حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی اعلام کرد.

به گزارش برنا از آذربایجان‌غربی، اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه بمدت ده روز در ارومیه در حال برگزاریست.

در این اردو که از روز یازده مهرماه آغاز شده، یازده شمشیرباز به نام های محمد رحیمی از مازندران، حسین جعفری از یزد، محمدرضایی طادی، محمد رضایی و دانیال للگانی از اصفهان، احمدرضا کنعانی، محمدرضا وثوقی و امیررضا کنعانی از اردبیل، سپهر زاهدی از تهران، محمد شجاعی از کیش و محمد برزگر از آذربایجان‌غربی حضور دارند.

مهدی فرجی سرمربی تیم در خصوص شرایط اردو گفت: میزبانی ارومیه و آماده سازی فضای آرام و مناسب توسط هیات شمشیربازی و مسوولین استانی و شهری در خور توجه بوده و باید از این موضوع قدردانی کرد.

وی با اشاره به شرایط خوب شمشیربازان در اردو افزود: همه حاضرین در اردو از بهترین های کشور هستند.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه اضافه کرد: هدف و اولویت اصلی ما بازی‌های آسیایی پیش‌روست و بعد از حضور در آن رقابت‌ها برای اهداف بعدی از جمله المپیک ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی خواهیم کرد و برای حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی نیز در تلاش برای حضور در مسابقات بین‌المللی و دوستانه برای آمادگی بیشتر هستیم.

فرجی گفت: رشته شمشیربازی نیازمند مهارت و آمادگی بدنی و ذهنی است و با توجه به هدف گذاری ما برای بازی‌های ۲۰۲۴ چین، اردوها و تمرینات به صورت مستمر ادامه خواهدیافت.

وی اضافه کرد: استفاده از دوره‌های آموزشی و آنالیز مسابقات مختلف همچون المپیک و همچنین تماشای فیلم‌ها برای دیدن تکنیک ها و نکات روز شمشیربازی نیز مدنظر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز