مشخص شدن تیم اعزامی آذربایجان‌غربی به مسابقات قهرمانی کشور گلف

۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۶:۴۰
کد خبر: ۱۲۴۳۷۹۷
مشخص شدن تیم اعزامی آذربایجان‌غربی به مسابقات قهرمانی کشور گلف
با مشخص شدن نفرات منتخب، تیم گلف استان در دو بخش آقایان و بانوان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهدشد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سعید سلیمانی گفت: با برگزاری مسابقه انتخابی و با حمایت هیات گلف استان و سیددلیر علوی رئیس هیات، اعضای تیم گلف آذربایجان‌غربی برای حضور در مسابقات گلف قهرمانی کشور مشخص شد تا به رقابت‌ قهرمانی کشور اعزام شوند.

وی افزود: در بخش آقایان دو دور مسابقه انتخابی برگزار شد که در نهایت "سجاد بیرامی"، "اسماعیل محمودی"، "منصور حسین‌نژاد" و "آرمان مصطفی زاده" با کسب نتایج بهتر به عنوان تیم استان راهی مسابقه قهرمانی کشور خواهند شد.

دبیر هیات گلف آذربایجان‌غربی ادامه داد: در بخش بانوان نیز دو دور از سه دور مسابقه انتخابی برگزار شده که خانم‌ها "میترا معزز"، "شادی نقی‌زاده"، "مهسا حدادزاده"، "شبنم علیزاده"، "شیدا نقی‌زاده" و "عاطفه اصغری" در حال رقابت هستند.

سلیمانی گفت: بنا به اعلام فدراسیون گلف، مسابقه قهرمانی کشور در بخش مردان و  در رده سنی ۱۸ تا ۵۵ سال طی روزهای ۲۴ تا ۲۷ مهرماه در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهدشد و مسابقه بانوان نیز بعد از این رقابت‌ها انجام خواهدشد که تاکنون تاریخ قطعی آن اعلام نشده است.

وی اضافه کرد: گلفرهای استان امسال علاوه بر تمرینات منظم و هفتگی، مسابقه‌ای نیز با گلفرهای شمال‌غرب برگزار کردند و امیدواریم در این دوره از رقابت‌های کشور نیز موفق به کسب رتبه شویم.

نظر شما