معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج خبرداد:

برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت هفته ناجا/ میزبانی کرج از مسابقه نقاشی وعکاسی

۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۰۸:۳۱:۳۱
کد خبر: ۱۲۴۳۹۳۸
برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت هفته ناجا/ میزبانی کرج از مسابقه نقاشی وعکاسی
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج از برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته ناجا در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمدرضا احمدی‌نژاد با اشاره به‌ویژه برنامه‌های این معاونت در هفته ناجا، از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری در تاریخ هجدهم مهر در محل مجموعه رفاهی میلاد شهرداری کرج خبر داد.

وی بابیان اینکه به ۱۰ نفر از شرکت‌کنندگان این همایش به‌قیدقرعه جوایزی اهدا خواهد شد، افزود: این مراسم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغی ستاد کرونا برگزار می‌شود و استفاده از ماسک برای تمامی افراد الزامی خواهد بود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج در بخش دیگر با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی (جوانه‌های مهر دانش و ترافیک) با محوریت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در حاشیه همایش دوچرخه‌سواری، گفت: کمربند ایمنی، تلفن همراه حین رانندگی، رانندگی بین خطوط، گذرگاه‌های عابر پیاده، کلاه ایمنی و خط ایست ازجمله موضوعاتی است که کودکان می‌توانند نقاشی‌های خود را در این خصوص ترسیم کنند.

احمدی‌نژاد یادآور شد: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج در نظر دارد مسابقه عکاسی (دوچرخه، شهر من، کرج) را با محوریت توسعه دوچرخه‌سواری شهری برگزار کند.

وی بابیان اینکه (چالش‌های دوچرخه‌سواری، دوچرخه و سبک زندگی شهری، دوچرخه و سفر ترکیبی، دوچرخه‌سواری و فعالیت‌های روزانه همچنین مسیرهای دوچرخه شهر من) از محورهای اصلی این مسابقه است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به شماره واتس آپ ۰۹۳۹۵۹۸۷۷۷۹ ارسال کنند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج مهلت ارسال آثار را دوازدهم مهر لغایت سیزدهم آبان ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: تصاویر ارسالی باید در محدوده شهر کرج به ثبت رسیده باشد.

احمدی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: به سه عکس برتر و برگزیده این مسابقه دوچرخه اهدا خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز