با حمایت خیر و حامی ورزشی شهرستان نیر؛

از ۸۰ ورزشکاران شهرستان نیر تجلیل بعمل آمد

۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۲:۱۰
کد خبر: ۱۲۴۴۱۷۶
از ۸۰ ورزشکاران شهرستان نیر تجلیل بعمل آمد
با حمایت خیر و حامی ورزشی شهرستان نیر نفر از 80 ورزشکاران ، مربیان و رؤسای هیأتهای ورزشی تجلیل و قدردانی بعمل آمد.
به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر گفت: مراسم تجلیل از مربیان و ورزشکاران برتر و رؤسای هیأتهای ورزشی شهرستان نیر با حضور فرماندار، امام جمعه محترم و رؤسای ادارات شهرستان توسط حامی و خیر ورزشی دکتر مهدی گوزلی در سالن تختی نیر برگزار شد.
آقازاده ضمن تقدیر از حمایتهای ملی خیر محترم دکتر مهدی گوزلی بیان کرد: در این مراسم از 80 نفر از ورزشکاران ، مربیان و رؤسای هیأتهای ورزشی تجلیل و قدردانی بعمل آمد.
وی یکی از مهمترین مولفه های ورزش را حضور حامیان و خیران ورزشی دانست و گفت: در شهرستان نیر امسال با همکاری خیران و حامیان مالی گام‌های مطلوبی برداشته شده است و این توسعه یافتگی در ورزش با حضور این خیران و حامیان مالی محقق می‌شود.
وی با اشاره به افزایش استقبال مردم از ورزش طی سال های اخیر در بسیاری از رشته ها و کسب مدالهای مختلف استانی و کشوری گفت : شهرستان ما به عنوان یک شهرستان محروم ولی سرشار از پتانسیل ها، ظرفیت های قابل رشد و سرمایه هایی است که با اتکا به هر کدام، میتوان به پیشرفت هرچه بهتر شهرستان امیدوار بود.
آقازاده، با مخاطب قرار دادن ورزشکاران قهرمان نوجوان و جوان حاضر در این مراسم افزود: شما بزرگترین سرمایه های نیر هستید که دلاورانه و با تعهد بالا، در میادین ورزشی درخشیدید و نگاه های بسیاری را به خود دوختید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز