اقبالی فرماندارنیر ؛

۳۰ میلیارد ریال برای توسعه بخش ورزش شهرستان نیر اختصاص یافته است

۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۰۷:۵۱:۲۵
کد خبر: ۱۲۴۴۴۵۷
۳۰ میلیارد ریال برای توسعه بخش ورزش شهرستان نیر اختصاص یافته است
اقبالی فرماندارنیراز اختصاص 30 میلیارد ریال برای توسعه بخش ورزش شهرستان نیرخبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، اقبالی فرماندارنیر در آئین تجلیل از پیشکسوتان ، مربیان ، قهرمانان ورزشی نیرکه با حضور مسئولان و ورزشکاران نیری در محل سالن ورزشی تختی مجموعه ورزشی برادران شهید صوابی نیربرگزا شده بود ، اظهارداشت:30 میلیارد رسال اعتبار برای بخش ورزش شهرستان ینر اختصاص یافته و احداث سه باب زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در روستاهای ویرثق، قره‌شیران و بوسجین در اولویت قرار دارد.

وی به تکمیل خوابگاه ورزشی شهرستان اشاره کرد و گفت: خوابگاه ورزشی شهرستان نیر در حال احداث است و در تلاش هستیم امسال تکمیل و افتتاح شود.

اقبالی همچنین از تعمیر و نگهداری فضاهای ورزشی نیر و کوراییم خبرداد و افزود: این شهرستان رتبه اول سرانه ورزشی استان اردبیل را به خود اختصاص داده است.

فرماندارنیرگفت: وجود 8 سالن ورزشی سرپوشیده ، 14 زمین ورزشی روباز و سرانه ورزشی 5.2مترمربعی شاخص مثبتی در بخش ورزش در منطقه است.

وی پرداختن به ورزش قهرمانی را مهم دانست و بیان کرد: شهرستان نیر ورزشکاران بااستعداد و خلاقی دارد که توانسته‌اند در سطح کشور بدرخشند.

درادامه اینمراسم حجت الاسلام نعمتی امام جمعه نیر هم گفت: ورزشکاران جوانمردی ، مرام و منش پهلوانی را سر لوحه کار خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام نعمتی با بیان این که ورزشکاران باید بیش از پیش اخلاق و تقوا را در خود تقویت کنند، افزود: در کنار ورزش قهرمانی باید معنویت و اخلاق دینی در ورزشکار تقویت شود تا شاهد موفقیت او در میادین ورزشی باشیم.

وی یکی از نشانه‌های جامعه سالم را وجود اخلاق حسنه در آن جامعه دانست و بیان کرد: ورزش از بهترین روش‌ها برای ایجاد و تقویت اخلاق در افراد و جامعه بوده و یکی از کارکردهای مهم ورزش اشاعه اخلاق است.

درادامه آقازاده رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان نیر هم با اشاره به حضور خیری نیری درراستای کمک به ورزشکاران گفت: دکتر گوزلی اهل روستای یامچی علیای این شهرستان از100 ورزشکار ، 13 مربی و 10 ورزشکار قهرمان و نیز کارکنان زحمتکش این اداره با اهدای هدیه به مبلغ ۸۵ میلیون تومان تجلیل کرد.

درادامه خیر نیری آقای دکترمهدی گوزلی گفت: به نفرات برتر ورزشی درمسابقات استانی وکشوری جوایزی را درنظر گرفته ایم و بزودی موسسه خیریه دراین شهرستان ایجاد خواهیم کرد که بیشتر هدفمند برای اشتغال نیازمندان هزینه می شود.

درپایان مراسم از پیشکسوتان ، مربیان و قهرمانان ورزشی تجلیل بعمل آمد.

 

نظر شما