شهردار سنندج:

اصلاح و بازنگری طرح تفصیلی لازم و ضرروی است 

۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۲:۴۴:۵۹
کد خبر: ۱۲۴۴۷۰۸
اصلاح و بازنگری طرح تفصیلی لازم و ضرروی است 
شهردار سنندج در جلسه تجلیل از رانندگان نمونه گفت: در راستای اجرای طرح های ترافیکی بویژه در هسته مرکزی باید نقشه طرح تفصیلی بازنگری و اصلاح شود .

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  صبح امروز و به مناسبت هفته نیروی انتظامی مراسم تجلیل از رانندگان نمونه در سالن شهید مطهری برگزار شد. 

شهردار سنندج در این مراسم فرا رسیدن ماه ربیع الاول را به همه مسلمانان وهفته نیروی انتظامی را به راست قامتان سبز پوش وسفید پوش وخانواده نیروی انتظامی که امنیت وآرامش را برای ما به ارمغان می آورند تبریک گفت.

سید انور رشیدی بیان کرد: از زحمات تمام رانندگان نمونه که با ادب واخلاق ومنش ویژگی حرفه ای رانندگی در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند تقدیر و تشکر می کنم. وی گفت : در اولین جلسه شورای اداری به همه مدیران مناطق و سازمانهای مربوطه تاکید شد که نقاط حادثه خیز سطح شهر شناسایی و برنامه ریزی لازم در جهت رفع مشکل این نقاط صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه طرح تفصیلی شهر باید بازنگری و اصلاح شود گفت : آمادگی لازم جهت اجرای طرح های ترافیکی بر اساس مطالعات و پژوهش مخصوصاً درهسته مرکزی را داریم.

رشیدی افزود : وضعیت هسته مرکزی به دلیل اجرای پیاده راه فردوسی در آینده در صورت بازگشایی مدارس و قطع ارتباط میدان آزادی به میدان انقلاب یکی از مشکلات است که باید مد نظر مدیران شهرداری و پلیس راهنمایی رانندگی قرار گیرد.

وی افزود : هوشمند سازی و استفاده از تکنولوژیهای جدید در کنترل ترافیک و احداث تقاطع غیر همسطح بر اساس مطالعات جدید قطعاً در اولویت برنامه های این شهرداری است.

رشیدی بیان کرد: در خصوص احداث پیست اتومبیلرانی هم در صورت تامین زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی آمادگی لازم جهت احداث آن را داریم.  

 

نظر شما