مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان خبر داد:

صدور مجوز قطع درخت اکالیپتوس ممنوع است

۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۳:۱۴
کد خبر: ۱۲۴۴۷۷۳
صدور مجوز قطع درخت اکالیپتوس  ممنوع است
شیرزاد نجفی بر ضرورت ایجاد پاسگاه های حفاظتی در مناطق جنگلی لرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ نجفی در جلسه شورای معاونین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان که  با ۳ دستور کار، پیگیری مصوبات جلسه قبل، پیگیری اقدامات انجام شده در خصوص برنامه های ۱۴۰۰۱۴۳ و گزارش آخرین وضعیت اعتبارات ملی استانی در سالن جلسات اداره کل به ریاست نجفی مدیرکل منابع طبیعی استان لرستان برگزار شده بود ، اظهار کرد: احداث پاسگاه های حفاظتی باعث امنیت مناطق جنگلی می شود و متخلفان نمی توانند براحتی جنگل را تخریب کنند.

او با بیان اینکه همکاران بایستی با تلاش مضاعف و کار جهادی امورات محوله را به نحو مطلوب انجام دهند، افزود: در ۶ ماهه گذشته فعالیت های خوبی در منابع طبیعی در سطح استان انجام گرفت؛ منجمله در بحث پیشگیری و کاهش حریق توانستیم به موفقیت های چشمگیری دست بیابیم.

نجفی با اشاره  به بحث کاداستر اراضی ملی که انقلابی در این خصوص در حال رخ دادن است ، یادآورشد: وصول بهره مالکانه، نظارت بر طرح‌های جنگل‌کاری، ایجاد بانک اطلاعاتی جامع، جانمایی تمامی تعهدات در سامانه کمیسیون مناقصات، انعقاد تفاهم نامه با ۱۲ دستگاه، آموزش پرسنل، نحوه تهیه طرح های مرتعداری، نصب دوربین پایش جنگل در پاسگاه میانکوه، نظارت بر شاسی بندی های نهالستان ها و... در دستور کار قرار گیرد.

او  صدور مجوز قطع درخت اکالیپتوس را ممنوع اعلام کرد و گفت در راستای اجرای طرح جهش سازمانی که طبق دستور رئیس محترم سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری ابلاغ گردیده؛ هیچگونه کوتاهی نباید صورت بگیرد و باید کارها به بهترین شیوه دنبال گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز