مدیر کل ورزش وجوانان لرستان در گفت وگو با برنا:

شرایط مساعد و مناسبی در ورزش استان وجود دارد / شاهد موفقیت های پیاپی ورزشکاران لرستانی در میادین مختلف ورزشی هستیم / میزبانی کشتی نونهالان کشور بر آینده کشتی استان موثر است

۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۲۱:۵۷:۲۸
کد خبر: ۱۲۴۴۹۲۱
شرایط مساعد و مناسبی در ورزش استان وجود دارد / شاهد موفقیت های پیاپی ورزشکاران لرستانی در میادین مختلف ورزشی هستیم / میزبانی کشتی نونهالان کشور بر آینده کشتی استان موثر است
حشمت الله امان الهی گفت: شرایط مناسب ،مساعد و جنب وجوش خوبی پس از مدتها آسیب های کرونا به ورزش درسطح استان به وجود آمده است .

به خبرگزاری برنا از لرستان ؛ امان الهی شامگاه یکشنبه18 مهرماه 1400 در حاشیه برگزاری مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشتی کشور که به میزبانی کوهدشت در حال برگزاری است، اظهار کرد: در این روز ها شاهد موفقیت های بسیار خوبی از طرف ورزشکاران لرستانی در میادین مختلف ورزشی هستیم؛قهرمانی های پیاپی که در مسابقات لیگ های برتر ورقابت های قهرمانی کشور توسط ورزشکاران این استان کسب می شود نشاندهنده شرایط مناسب ،مساعد و جنب وجوشی است که پس از مدتها آسیب های کرونا به ورزش  در استان به وجود آمده است .

او افزود: با توجه به این شرایط مناسب هیئت های ورزشی در سطح استان  فعال شده اند و  در حال حاضرنیز میزبان مسابقات کشتی نونهالان کشور به میزبانی کوهدشت هستیم .

امان الهی تصریح کرد:  در هفته گذشته شاهد برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نونهالان کشوربه میزبانی الیگودرز بودیم که تیم لرستان توانست قهرمان این  مسابقات شود وامیدواریم که در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور به میزبانی کوهدشت نیز نیز برروی سکو برویم.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان یادآورشد:  تلاش کردیم در راستای توسعه ورزش در مناطق روستایی وعشایری توجه خاصی به استعدادیابی ورزشی در سنین پایه داشته باشیم که این موضوع نیز هم محقق شد ومیزبانی کوهدشت برای برگزاری رقابت های کشتی فرنگی نونهالان  در همین جهت است که خوشبختانه شور وحال بیشتری به مردم وجوانان این شهرستان داده که بدون شک بر آینده کشتی استان وازجمله کوهدشت موثر خواهد بود.

او با اشاره به برگزاری  رقابتها ومیزبانی های مختلف در سطح استان ،خاطر نشان کرد: مصوب کردیم که تمام این مسابقات تحت عنوان کنگره 6300 شهید لرستان ویادواره شهدای ورزشکار استان برگزارشود.

 امان الهی  با بیان اینکه  امیدواریم که این شرایط مناسب برای ورزش استان  تداوم داشته وشاهد موفقیت ورزشکاران لرستانی در تمام میادین ورزشی  باشیم، تاکید کرد: روزگذشته  در مسابقات جودوی نوجوانان  کشور مقام قهرمانی ودر رده جوانان نایب قهرمانی  را کسب کردیم وامروز نیز تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم آباد توانست قهرمانی کشوررا کسب کند؛ همچنین  هفته آینده  میزبان مسابقات  دوومیدانی قهرمانی  کشور خواهیم بود.

او بیان کرد: همه این موفقیت ها  مرهون زحمات مربیان ، هیئت های ورزشی و همه کسانی است که در حوزه ورزش استان تلاش می کنند وبا برنامه ریزی منظم ومنسجم این اهداف را پیش می برند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز