حضور تیم فوتبال شهرداری سنندج در دور نهایی مسابقات مینی فوتبال کارکنان شهرداریهای کشور

۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۶:۳۲
کد خبر: ۱۲۴۵۰۴۸
حضور تیم فوتبال شهرداری سنندج در دور نهایی مسابقات مینی فوتبال کارکنان شهرداریهای کشور
مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج از آغازمرحله نهایی مسابقات مینی فوتبال کارکنان شهرداریهای کشور در اصفهان خبر داد و گفت: این مرحله از مسابقات با حضور تیم های فوتبال شهرداریهای سنندج، اصفهان، شهرکرد، بوشهر، رشت، مشهد، کرج و ساری در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  مرحله نیمه نهایی مسابقات مینی فوتبال کارکنان شهرداریهای کشور با حضور 8 تیم برتر و به میزبانی شهرداری اصفهان در حال برگزاری است.

مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج اظهار داشت: شبکه ورزش سازمان شهرداریهای کشور امسال   و در راستای ترویج ورزش در بین کارکنان شهرداریها نسبت به برگزاری مسابقات مینی فوتبال در چهار منطقه از کشور اقدام نمود.

کیوان تیشه گران بیان کرد: مرحله نخست این مسابقات با حضور 5 تیم و به میزبانی شهرداری سنندج در تیرماه امسال برگزار شد که در پایان دو تیم فوتبال این شهرداری بهمراه شهرداری کرج توانستند جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کنند.

وی از آغازمرحله نهایی مسابقات مینی فوتبال کارکنان شهرداریهای کشور در اصفهان خبر داد و گفت: این مرحله از مسابقات با حضور تیم های فوتبال شهرداریهای سنندج، اصفهان، شهرکرد، بوشهر، رشت، مشهد، کرج و ساری در حال برگزاری است.

تیشه گران گفت: این مرحله از مسابقات بصورت دو حذفی برگزار خواهد شد و در روز نخست این مسابقات تیم فوتبال شهرداری سنندج در گام نخست به دیدار تیم فوتبال شهرداری ساری رفت که در پایان با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد.

وی اعلام کرد: شب گذشته و در دومین دیدار تیم فوتبال شهرداری سنندج به مصاف شهرداری شهرکرد رفت که در پایان توانست با نتیجه 2 بر یک این تیم را شکست دهد.

تیشه گران عنوان کرد: امروز و در سومین دیدار از این مسابقات تیم فوتبال شهرداری سنندج به مصاف شهرداری کرج خواهد رفت و در صورت شکست این تیم می تواند به مرحله بعد این مسابقات راه پیدا کنند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز