در گفتگو با حامی هندبال البرزعنوان شد:

ظرفیت‌های ورزش البرز فوق العاده است/ هندبال روزهای درخشانی پیش رو دارد

۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۵:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۵۰۶۱
ظرفیت‌های ورزش البرز فوق العاده است/ هندبال روزهای درخشانی پیش رو دارد
حامی هندبال البرز و مدیر باشگاه یکتا افروز گفت: البرز سرشار از استعداد وظرفیت های ویژه در بخش های مختلف از جمله ورزش است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، اتابک برزگر اظهار کرد: جای خوشنودی است که در کنار حضور در عرصه تولید و کارآفرینی فرصتی مهیا شد تا همراه استعدادهای ورزش البرز باشیم و در حد توان زمینه وبستر رشد و شکوفایی آنها را مهیا کنیم.

وی افزود: آینده متعلق به نسل جوانان و نوجوانان این مرز وبوم است وهمه وظیفه داریم برای پرورش نسلی شاداب و توانمند گام برداریم و به نظرم ورزش یک ابزار مناسب برای تربیت نسلی پویا محسوب می شود.

برزگر با اشاره به حضورش در عرصه هندبال و شکل گیری باشگاه یکتا افروز گفت: هندبال از جمله رشته های پرظرفیت استان البرز است وبه مدد تلاش مسئولان این هیئت ورزشی مسیر رشد و بالندگی را در پیش گرفته است وخوشحالم که در این مسیر همراه آنها هستم.

مدیر باشگاه یکتا افروز، البرز را استانی پرظرفیت و غنی در بخش های مختلف دانست و گفت: تلاش صنعتگران این استان در عرصه خودکفایی کشور ستودنی است و قطع به یقین حضور در عرصه هایی چون ورزش و حمایت از فعالیت های ورزشی هم می تواند در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی یک اتفاق بزرگ را رقم بزند.

برزگر در پایان با اشاره به تدارک تیم بانوان این باشگاه برای حضور در فصل جدید لیگ برتر کشور گفت: تلاش شده با اتکا به ظرفیت بومی این تیم شکل بگیرد و امیدوارم فارغ از هرنتیجه ای این حضور منجر به شکوفایی استعدادها و هموار شدن مسیر رشد و تعالی دختران این استان شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز