مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل،

پیشکسوتان، سرمایه ورزش هستندباید شأن و مقام آنها را حفظ کنیم

۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۱۳:۳۶:۳۴
کد خبر: ۱۲۴۵۲۶۲
پیشکسوتان، سرمایه ورزش هستندباید شأن و مقام آنها را حفظ کنیم
مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در دیدار با گرمرودی پیشکسوت کشتی استان اردبیل، پیشکسوتان، سرمایه ورزش هستند و ما باید با تکریم و گرامیداشت خدمات آنها تا هنگامی که در قید حیات هستند، شأن و مقام آنها را حفظ کنیم.
به گزارش خبر گزاری برنا از اردبیل، دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در دیدار با گرمرودی پیشکسوت و داور بین المللی کشتی افزود: حفظ احترام و شان پیشکسوتان در تمامی حوزه ها به ویژه عرصه ورزش و جوانان موجب حفظ ارزشهای ورزشی شده و در یافتن الگوهای حقیقی به جوانان کمک شایانی می کند.
دکترانوشیروانی با تاکید بر ترویج فرهنگ تجلیل از پیشکسوتان در جامعه تصریح کرد: تفکر احترام پیشکسوتان باید در نسل جوان نهادینه شود و ارتباط نزدیکی بین آنان برقرار شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل، با آرزوی سلامتی برای این پیشکسوت و داور بین المللی کشتی استان ابراز امیدواری کرد و افزود: با حفظ الگوهای معتبر جامعه، بدنبال رشد فضای اخلاق ورزشی در اردبیل هستیم و شاهد شکوفایی حوزه ورزش و جوانان درهمه ابعاد باشیم

او افزود: پیشکسوتان می توانند به عنوان ذخایر عظیمی از تجربیات، در کنار رشته های ورزشی مختلف حضور داشته باشند تا با انتقال این تجربیات زمینه موفقیت جوانان و مربیان ورزش را فراهم کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: هدف کلی از این دیدار ها زنده نگاه داشتن یاد و خاطره پیشکسوتان ورزش است، ما باید به یاد آنها باشیم و با حفظ حرمت و جایگاه آنها، فضا را برای تکریم و نکوداشت این عزیزان مهیا کنیم.

دکتر انوشیروانی همچنین با آرزوی صحت و سلامتی برای این مربی پیشکسوت ، ابراز امیدواری کرد تا این داور پیشکسوت کشتی هر چه سریع تر بهبودی کامل یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز