برگزاری مسابقه نقاشی در خانه به مناسبت هفته کودک و نوجوانان

۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۰:۳۲:۵۶
کد خبر: ۱۲۴۵۵۹۸
برگزاری مسابقه نقاشی در خانه به مناسبت هفته کودک و نوجوانان
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج از برگزاری مسابقه نقاشی در خانه به مناسبت هفته کودک و نوجوان خبر داد و عنوان کرد: این مسابقه با محورهای مدافعان سلامت، سنندج شهر خلاق موسیقی، رویاهای شیرین من برای شهر من، احترام به حقوق شهروندی و نقاشی از جاذبه های تاریخی و گردشگری محله خود برگزار خواهد شد. 

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  مسابقه نقاشی در خانه به مناسبت هفته کودک و نوجوان برگزار می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج بیان کرد: روز ملی کودک در ایران هر ساله ۸ نوامبر همزمان با ۱۶ مهرماه برگزار می‌شود و به این مناسبت یک هفته را به عنوان هفته ملی به کودکان اختصاص داده‌اند.

دکتر سرکه وت نجفی عنوان کرد: در راستای گرامیداشت این هفته و همچنین مشارکت کودکان و نوجوانان در رویدادهای فرهنگی و اجتماعی این سازمان اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی نمود.

وی از برگزاری مسابقه نقاشی در خانه به مناسبت هفته کودک و نوجوان خبر داد و عنوان کرد: این مسابقه در محورهای مدافعان سلامت، سنندج شهر خلاق موسیقی، رویاهای شیرین من برای شهر من، احترام به حقوق شهروندی و نقاشی از جاذبه های تاریخی و گردشگری محله خود برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را حداکثر تا پایان مهرماه 1400 از طریق واتساپ به شماره تماس 09189710013ارسال نمایند. نجفی خاطرنشان کرد: آثار ارسالی باید به صورت فایل عکس حاوی نام و نام و خانوادگی، سن، محل زندگی و شماره تماس باشد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج اعلام کرد : داوران نسبت به ارزیابی آثار ارسالی و انتخاب نفرات برتر اقدام خواهند نمود و طی مراسمی از نفرات برتر با اهدا جوایزی تقدیر بعمل خواهد آمد . وی افزود: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 33241570 تماس حاصل فرمایند.   

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز