شهادت پنجمین مدافع سلامت استان کردستان

۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۵:۵۱
کد خبر: ۱۲۴۶۱۷۸
شهادت پنجمین مدافع سلامت استان کردستان
ررییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در موج پنجم کرونا، پنجمین شهید سلامت استان «شاه محمد محمودی» در راه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا به فیض شهادت نائل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ دکتر فرزین رضاعی به مناسبت شهادت زنده یاد شاه محمد محمودی از پرسنل خدوم و زحمتکش بیمارستان بعثت سنندج، پنجمین شهید مدافع سلامت استان پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن پیام تسلیت دکتر رضاعی آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون»

خبر شهادت پنجمین شهید مدافع سلامت استان، همکار گرانقدر، متعد و ایثارگر، شهید فداکار شامحمد محمودی شاغل در بیمارستان بعثت سنندج که در راه خدمت به مردم شریف و در میدان جنگ بی امان با ویروس منحوس کرونا تا آخرین نفس مجاهدانه جنگید و بر اثر ابتلا به این بیماری با لبیک به دعوت حق به جمع شهدای گرانقدر مدافع سلامت پیوست، موجب اندوه فراوان و تالم شدید قلبی بنده و سایر همکاران حوزه سلامت شد.

هم اکنون جامعه سلامت استان در ماتم از دست دادن یکی دیگر از مدافعان سلامت به سوگ نشست و یکی دیگر از خادمان از خودگذشته این حوزه در سنگر مقابله با ویروس کرونا، گوهر ارزشمند جان خود را در حماسه‌ای جانکاه در طبق اخلاص گذاشت اما یاد و خاطره تلاش‌های صادقانه و شبانه روزی وی در کنار سایر مدافعان سلامت همواره در یادها باقی خواهد ماند.

بی شک فقدان عزیزانی که ایثارگرانه با نثار جان خود، زمینه آسایش و امنیت روحی و روانی جامعه را فراهم می‌نمایند بسیار مایه تأثر و تألم است.

هر چند عظمت هیچ صبری از وسعت غم عزیزان نمی‌کاهد، اینجانب با قلبی سرشار از اندوه ضمن عرض تسلیت شهادت این مدافع سلامت به خانواده داغدار ایشان، جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی کردستان، مردم شریف استان و تمامی کارکنان حوزه سلامت، برای آن شهید علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسالت می‌نمایم.

دکتر فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان

 

نظر شما