با حضور مسئولان شهری و استانی؛

دبیرخانه دایمی جشنواره فیلم و عکس "تدبیر زندگی"در کرج افتتاح شد

۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۲۱:۳۰:۳۲
کد خبر: ۱۲۴۶۴۳۳
دبیرخانه دایمی جشنواره فیلم و عکس تدبیر زندگیدر کرج افتتاح شد
دبیرخانه دایمی جشنواره فیلم کوتاه و عکس تدبیر زندگی با حضور مسئولان استانی و شهری در کرج رسما افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،در این مراسم که عصر امروز چهارشنبه برگزار شد علاوه بر مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز برخی از اعضای شورای شهر  و معاون فرهنگی شهردار کرج حضور داشتند.

دبیر اجرایی سومین جشنوار فیلم کوتاه و عکس تدبیر زندگی با بیان اینکه این جشنواره تخصصی ترین جشنواره سینمایی از بدو انقلاب در حوزه ازدواج و خانواده محسوب می شود گفت:از سال ۹۶ که این رویداد هنری آغاز شد نگاه بر این بود تا به عنوان یک نماد فرهنگی برای کلانشهر کرج باقی بماند و خوشحالم که با دایمی شدن برگزاری این جشنواره در مرکز استان البرز سومین دوره را میزبانی می کنیم.

IMG_20211013_223630_910

سید محمدرضا حسینی افزود: برخی استان ها پیگیر انتقال دایمی این جشنواره به مناطق خود بودند که در نهایت با تلاش های صورت گرفته این رویداد فرهنگی هنری برای البرز حفظ شد.

وی با بیان اینکه دبیرخانه دایمی جشنواره به میزبانی سرای محله گلشهر افتتاح شد و به سمتی خواهیم رفت که روزی آن‌را بین المللی کنیم گفت:امیدوارم این اتفاق مهم هنری با رشد کمی و کیفی برای البرز به یادگار بماند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز در این مراسم گفت:خوشحالیم پس از پیگیری های فراوان دبیرخانه دایمی در کرج افتتاح می شود.

مجتبی جانعلی افزود: برگزاری این جشنواره ملی در کرج قابلیت جوانان  البرز را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه ظرفیت البرز در حوزه جوانان بسیار بالا است گفت: حضور  البرزی ها در راس  شورای سیاست گذاری مجمع ملی جوانان کشور گواه عیار بالای البرز است و امیدوارم در سومین دوره این جشنواره شاهد خلق آثاری ارزشمند و آگاهی بخش در حوزه ازدواج و خانواده باشیم.

مجتبی حاجی قاسمی عضو شورای شهر کرج نیز با بیان اینکه قدرت هنر و رسانه را باید برای معرفی ظرفیت های کرج به کار بگیریم گفت: مدیریت شهری با رویکرد تسهیل گری از فعالیت ها و اقدامات فرهنگی هنری حمایت می کند چرا که معتقدیم صنایع خلاق می توانند کارآفرینی بالایی ایجاد کنند.

گفتنی است با افتتاح رسمی دبیرخانه جشنواره فراخوان دریافت آثار سومین دوره نیز رسما اعلام شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز