در سی وششمین دوره؛

رویداد "گپ"میزبان روایت خلاقانه "حسین پاکدل" می‌شود

۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۹:۴۰
کد خبر: ۱۲۴۷۱۸۴
رویداد گپمیزبان روایت خلاقانه حسین پاکدل می‌شود
سی وششمین رویداد فرهنگی اجتماعی "گپ"، 28 مهرماه سال جاری با حضور حسین پاکدل بازیگر ونویسنده تئاتر وتلویزیون وسینما برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز ، این رویداد فرهنگی به همت کانون رشد خلاق از ساعت 17 الی 19 روز چهارشنبه هفته جاری در سرای فرهنگ وهنر مهراد مال کرج برگزار می شود.

موضوع این ماه رویداد "گپ"، بیان خلاقانه وناب ایده ها و تجربه ها است و حسین پاکدل با کوله باری از تجارب گرانبها در عرصه هنرهای نمایشی ونویسندگی به عنوان راوی به بیان خلاقانه و ناب ایده ها و تجربه هایش می پردازد.

رویداد "گپ"، آخرین چهارشنبه هر ماه با حضور فعالان اجتماعی و صاحب نظران فرهنگی به عنوان سخنرانِ میهمانِ در کرج برگزار می شود تا تجربه های ناب خود را با علاقمندان به اشتراک بگذارند؛ موضوعات سخنرانی این رویداد نیز، پیرامون فرهنگ خانواده است که به صورتی کوتاه و خلاقانه ارایه می شود.

گپ فرصتی مغتنم برای گفتن و شنیدن قصه های متفاوت زندگی و جایی برای تبادل تجربه ها است؛ در این رویداد فرهنگی اجتماعی سعی می شود با دعوت از متفکرین و فعالان اجتماعی و به اشتراک گذاشتن تجربه ها و سبک های گوناگون زندگی، به تغییر نگاه و ارتقای سطح فرهنگی شهروندان به ویژه خوانواده ها کمک شایانی کرد.

33323

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز