سرمربی خیبر خرم آباد:

از نتیجه بازی بسیار خوشحالم / بازی بسیار سخت و شطرنج گونه ای را بردیم

۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۳:۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۲۴۷۶۰۶
از نتیجه بازی بسیار خوشحالم / بازی بسیار سخت و شطرنج گونه ای را بردیم
محسن عاشوری گفت: این بازی بازی سخت و کاملاً شطرنج گونه‌ای بود که تیم حریف تمام لایه های دفاعی روبه صورت نزدیک به هم پوشانده بود وسعی داشت به تیم ما موقعیت ندهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ عاشوری در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با شهرداری آستارا اظهار کرد: از نتیجه بازی بسیار خوشحالم ،این برد را قبل از اینکه به همه هواداران خیبر تقدیم کنم، این برد را به کارکنان آرین سازه و تمام کسانی که در این دو ماه چه با استادیوم ،زمین چمن و  تهیه امکانات برای بهبود شرایط تیم زحمت کشیدن ،تقدیم می کنم و از همین جا به همه این عزیزان خسته نباشید می گویم.

اوافزود : این بازی بازی سخت و کاملاً شطرنج گونه‌ای بود که تیم حریف تمام لایه های دفاعی روبه صورت  نزدیک به هم پوشانده بود وسعی داشت به تیم ما موقعیت ندهد.

عاشوری تصریح کرد: خوشبختانه تیم ما  هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کرد و خدا را شکر در دقایق پایانی توانستیم به گل برسیم و پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد بیان  کرد:  از گلر تیم بسیار تشکر می کنم به خاطر ۲ تا سیوی که داشت  و توانست با بسته نگه داشتن دروازه تیم به  ما کم کند وبه سه امتیاز این بازی برسیم.

عاشوری  در خصوص حضور آرش افشین در به صورت یار  تعویضی نیز گفت: ما تیمی هستیم که برای لحظات مختلف برنامه داریم ، و از بازیکنان مختلف در شرایط مختلف استفاده می کنیم ، آرش افشین  بازیکن بسیار خوبی است و برای اینکه بتواند خودش را بهتر نشان دهد نیاز به فضا دارد ، در این بازی با توجه به اینکه تیم حریف بسته بازی می‌کرد زیاد نمی‌توانستیم از آرش استفاده کنیم.

 

نظر شما
پرونده ویژه