پیام تبریک مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۰:۲۷:۵۶
کد خبر: ۱۲۴۷۷۴۰
پیام تبریک مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز  به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پیامی فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، در پیام مجتبی جانعلی آمده است:

سپاس خداوند سبحان را که توفیق خدمت به مردم مخصوصا ورزشکاران و جوانان را به ما عطا فرمود.

ورزش نماد قدرت و صلابت، ایستادگی و ارزش های والای انسانی است و به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه، حائز اهمیت بوده و بر این اساس وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود.

این پدیده اجتماعی و فرهنگی نقشی اساسی و بنیادی، در زندگی روزمره هر انسان دارد و موجب سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

ورزش عرصه توقف ناپذیری است که برای آن حد و مرزی به لحاظ توسعه و پیشرفت وجود ندارد و باید دو چندان بکوشیم تا از قافله رشد عقب نمانیم.

همه می بایست تلاش کنیم تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزشی، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده هاه و تک تک اقشار جامعه قرارگیرد.

هفته تربیت بدنی که از 26 مهر ماه (روز تربیت بدنی و ورزش) شروع می شود، فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.

روز تربیت بدنی روز اندیشیدن به روش های توسعه، رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی و سرآغازی برای ایجاد انگیزه، نشاط بیشتر در سطح جامعه ورزش اسـت.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ ورزش و جوانان کشور، فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به عموم جامعه ورزش به ویژه ورزشکاران، مربیان، داوران و پیشکسوتان عزیز و افتخار آفرین استان البرز تبریک عرض می نمایم.

از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت روز افزون ورزشکاران چه در بُعد همگانی و چه در بُعد قهرمانی به ویژه قهرمانان استان و کشور با اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میادین مختلف را مسئلت دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز