اجرای طرح ملی "نذر آب" هلال احمر لرستان در سیستان و بلوچستان

۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۳:۲۸:۲۵
کد خبر: ۱۲۴۷۹۱۴
اجرای طرح ملی نذر آب  هلال احمر لرستان در سیستان و بلوچستان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خدمات اولین کاروان طرح ملی را در مناطق محروم سیستان و بلوچستان تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ صارم رضایی مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان؛ با تقدیر و تشکر  از داوطلبان و خیرین نیکوکار عضو جمعیت هلال احمر لرستان گفت:طرح ملی نذر آب در سراسر کشور و به جهت حمایت از مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان  با برنامه ریزی های سازمان داوطلبان در مرکز با هماهنگی با استان ها در حال اجراست.

اوافزود:در این طرح با کمک   افراد خیّر و نوع دوست استان از طریق اهداء و واریز وجه نقد به حساب خیرین جمعیت و یا به صورت کمکهای غیر نقدی با همت و پیگیری های مداوم معاونت داوطلبان جمعیت استان جمع آوری و در قالب کاروان نذر آب۴ ظرف هفته گذشته به استان سیستان و بلوچستان اعزام و با هماهنگی ستادی در آن استان بین مناطق محروم مشخص شده توزیع شد.

 رضایی تصریح  کرد: در این طرح تعداد ١٠٠ دستگاه تصفیه آب خانگی، صدها بسته لوازم بهداشتی، ٢٨٢بسته لوازم التحریر، ٢٨٢عددکوله مدرسه، تعداد۴۵٠٠ماسک، ١٠٠ دست البسه مردانه و تعداد ١۴٠٠ عدد آب معدنی بین مردم مناطق محروم شهرستان هیرمند از جمله روستاهای میر شکار، بی بی گرگ، ترشاب، دهمرده١ و ٢ توزیع گردید.

او گفت: از جمله کارهای خوبی که توسط جمعیت هلال احمر استان لرستان در روستاهای محروم شهر هیرمند انجام گرفت میتوان به اهداء ١۵۵٠ متر لوله پلی اتیلن توسط خیرین استان به منظور کمک به امر آب رسانی به  روستای سر راز این شهرستان اشاره کرد.

رضایی ادامه داد: جمعیت هلال احمر در اعزام این کاروان به استان  سیستان و بلوچستان به عنوان معین شماره ٢ و استان مازندران به عنوان معین شماره ١ بمدت یک هفته به روستاهای و مناطق محروم شهرستان هیرمند ارائه خدمات بهداشتی فرهنگی و معیشتی داشتند.

او عنوان کرد:  ارزش ریالی مجموع کمک های که از طریق خیرین نیکوکار استان جمع آوری و اهداء شده بیش از یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال می‌باشد.

 رضایی از خیرین عزیز هم استانی درخواست کرد تا مشارکت بیشتری با جمعیت هلال‌احمر به منظور رفع نیازمندی های اقشار آسیب پذیر جامعه داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز