مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

بیش از ۷۵ درصد دانش آموزان استان اردبیل واکسینه شدند

۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۳:۴۸:۲۶
کد خبر: ۱۲۴۷۹۱۸
بیش از ۷۵ درصد دانش آموزان استان اردبیل واکسینه شدند
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از واکسینه شدن بیش از ۷۵ درصد دانش‌آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ ساله در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از واکسینه شدن بیش از ۷۵ درصد دانش‌آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ ساله در استان اردبیل خبر داد و گفت: با همکاری خانواده‌ها، دانشگاه علوم پزشکی و همچنین مدیران مدارس واکسیناسیون دانش‌آموزان با شتاب بیشتر در حال انجام است که امیدواریم تا نیمه آبان ماه جامعه هدف دانش‌آموزی هر دو دز واکسن خود را دریافت کنند.

وی اظهار کرد: حدود ۲۰ درصد دانش‌آموزان همچنان از چرخه واکسن عقب ماندند که انتظار می‌رود اولیا در کنار دانش‌آموزان به بحث واکسیناسیون توجهی جدی کرده و شرایط مناسبی را در ارتقا سلامت دانش‌آموزان فراهم کنند.

ناصری در خصوص بازگشایی مدارس از اول آبان ماه در واحد‌های آموزشی با جمعیت زیر ۳۰۰ دانش‌آموز افزود: اکثریت مدارس برای بازگشایی حضوری مدارس اعلام آمادگی کردند تا دانش‌آموزان در چرخه آموزش حضوری قرار گیرند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: هیچ مشکلی برای تحصیل حضوری دانش‌آموزان در مدارس کمتر از ۳۰۰ دانش‌آموز وجود ندارد و برای سایر واحد‌های آموزشی نیز از نیمه دوم آبان ماه شرایط حضور در کلاس مهیا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: قطعاً در آبان ماه تمام دانش‌آموزان استان در چرخه تحصیل حضوری قرار می‌گیرند و امیدواریم اولیا با اعتماد کامل به فرآیند آموزشی در این زمینه یاریگر ما باشند.

ناصری همچنین در خصوص واکسیناسیون فرهنگیان گفت: بیش از ۹۵ درصد جامعه فرهنگیان استان دز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز