دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل اعلام کرد:

هفته تربیت بدنی و ورزش، آغاز مسیر توسعه سلامت جامعه

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۵:۴۸
کد خبر: ۱۲۴۸۲۱۱
هفته تربیت بدنی و ورزش، آغاز مسیر توسعه سلامت جامعه
دکتر سجاد انوشیروانی مدبر کل ورزش و جوانان استان اردبیل درآغاز هفته تربیت بدنی اعلام کرد هفته تربیت بدنی و ورزش سال ۱۴۰۰ ، با تحول در مسیر توسعه سلامت جامعه همراه خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، دکتر سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به جامعه بزرگ ورزش کشور به ویژه استان اردبیل هفته تربیت بدنی و ورزش سال ۱۴۰۰ را آغاز تحول در مسیر توسعه سلامت جامعه عنوان کرد و گفت: ورزش خصوصا ورزش همگانی باید بعنوان یک اصل و نیاز روزانه در بین مردم جامعه نهادینه شود.
او افزود: ورزش موجب سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: هفته تربیت بدنی که از ۲۶ مهر ماه (روز تربیت بدنی و ورزش) شروع می شود، فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.
اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ ورزش و جوانان کشور، فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به عموم جامعه ورزش به ویژه ورزشکاران، مربیان، داوران، روسای هیات های ورزشی، پیشکسوتان عزیز ، افتخار آفرین استان اردبیل و تمامی ورزش کاران و ورزش دوستان استان تبریک عرض می نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز