دکتر انوشیروانی، مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل؛

۹۵ درصد از بودجه اداره کل ورزش و جوانان در سال جاری تامین شده است

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۷:۱۳
کد خبر: ۱۲۴۸۳۶۹
۹۵ درصد از بودجه اداره کل ورزش و جوانان در سال 
جاری تامین شده است
دکتر انوشیروانی، مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در نشست صمیمی کارکنان اداره کل ورزش وجوانان عنوان کرد که 95 درصد از بودجه اداره کل ورزش وجوانان در سال جاری تامین شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، همزمان با آغاز هفت تربیت بدنی نشست صمیمی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل با کارکنان اداره کل برگزارشد.
در این نشست دکتر انوشیروانی با تبریک آغاز هفته تربیت بدنی، هفته وحدت و آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) هفته تربیت بدنی و ورزش را فرصتی مناسب برای شروع دوباره ورزش دانست و گفت: ورزش و توسعه آن در جامعه باعث ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی می‌شود و این بزرگترین رسالت اداره ورزش وجوانان در سطح استان می باشد و تلاش خواهیم کرد که این نشاط را در بین جامعه توسعه بخشیم.
انوشیروانی اشاره کرد: هفته تربیت بدنی و ورزش فرصتی بسیار مناسبی هست تا جامعه با موضوع ورزش آشنا شوند و زمینه های مناسبی را برای تبیین اهمیت ورزش و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی در جامعه فراهم سازیم.
مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته ورزش کشور از بیماری کرونا آسیب دیده است افزود: در حال حاضر با تمام شدن پیک پنجم بیماری کرونا ورزش به آرامش رسیده است و با هماهنگی های لازم سالنهای ورزشی و استخرها بازگشایی شده است و تلاش ما رسیدن ورزش استان به شرایط ایده آل می باشد.
وی تصریح کرد: هماهنگی های لازم با هیاتهای ورزشی استان و شهرستانها برای برنامه ریزی تمرینات و برگزاری مسابقات انتخاب استان برای حضوردر رقابتهای المپیاد ورزشی کشور انجام گرفته است که با همت و همدلی و تلاش روسای هیاتهای ورزشی و ورزشکاران امیدداریم که در این رویداد ورزشی جزو 15 استان برتر کشور باشیم.
مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل در بخشی از صحبتهای خود با اشاره به اینکه همه ی ما خود را مدیون ورزش می دانیم و هر قدمی که برای توسعه ورزش وجوانان بر داریم بر حسب وظیفه ای است که به ما سپرده شده است اضافه کرد: تلاش همکاران اداره ورزش وجوانان در حوزه های مختلف ، مربیان، ورزشکاران و روسای هیاتهای ورزشی برای ارتقاء جایگاه و توسعه ورزش و جوانان قابل تقدیر می باشد.
انوشیروانی در خصوص اعتبارات جاری و عمرانی اداره کل تصریح کرد: در سال 99 توانستیم بخش بزرگی از بدهی های اداره کل را با حمایت وزارت ورزش وجوانان، استاندار، نمایندگان مجلس و حمایت های معنوی نماینده ولی فقیه در استان پرداخت بکنیم و در حال حاضر بالای 95 درصد از کسر بودجه عمرانی و جاری اداره کل تامین شده است ودر سال جاری با تامین اعتبار بیش از 40 میلیاردی تومان در بخش عمرانی مشکل اعتباری نخواهیم داشت و تلاش کردیم که زیر بار تعهد مالی قرارنگیریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز