آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۲۶ مهر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۴۳:۳۴
کد خبر: ۱۲۴۸۳۹۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۲۶ مهر ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا 26 مهرماه اعلام شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل؛ شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به آمار بیماران کرونایی در استان اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته، 39 بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که آمار بستری‌شدگان به 185 نفر رسید.

او افزود: در این مدت، 122 بیمار نیز تحت نظر قرار گرفته و خوشبختانه 34 بیمار نیز با بهبود نسبی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: از بیماران بستری در مراکز درمانی، 56 نفر نیز با شرایط نامساعد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده که از این تعداد 1 بیماری فوت کرده است.

حبیب زاده تصریح کرد: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های اردبیل، پارس آباد، خلخال، مشگین‌شهر و نمین در وضعیت زرد و شهرستانهای گرمی، بیله سوار، نیر، سرعین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت آبی قرار دارند.

او به تزریق یک میلیون و 183 هزار و 885 دُز واکسن در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: تاکنون 792 هزار و 469 دز مربوط به نوبت اول و 390 هزار و 416 دز مربوط به نوبت دوم است که از افرادی که تاکنون اقدام به تزریق واکسن نکرده اند جهت تزریق واکسن دعوت می‌کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: تزریق واکسن موجب ایمنی فردی و جامعه در مقابل این ویروس منحوس و در نتیجه کاهش بستری‌شدگان و فوتی‌ها خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز