نوتاش، رئیس هیات فوتبال استان اردبیل:

حمایت فوتبال خلخال با هدف توسعه این رشته ورزشی است

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۳:۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۲۴۸۴۴۲
حمایت فوتبال خلخال با هدف توسعه این رشته ورزشی است
نوتاش، رئیس هیات فوتبال استان اردبیل در دیدار با فرماندار خلخال از حمایت فوتبال این شهرستان با هدف توسعه این رشته ورزشی خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا از اردبیل، صمد نوتاش روز دوشنبه در دیدار با سرپرست فرمانداری خلخال اظهارکرد: این حمایت‌ها شامل رایگان بودن حق عضویت تیم‌های فوتبال خلخال در لیگ‌های مختلف استانی ، تامین هزینه‌های مربوط به شرکت در مسابقات استانی و ملی و همچنین تامین جوایز ، جام‌های قهرمانی و سایر هزینه‌های مربوط به پرداخت حق‌الزحمه داوران و مربیان فوتبال است.

وی از اختصاص ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار ویژه به هیات فوتبال خلخال بانوان خبرداد و افزود: با توجه به پیشرفت‌های حاصل شده اخیر در رشته ورزشی فوتبال و حضور تیم‌های فوتبال خلخال در لیگ جوانان و بزرگسالان و کسب نتایح مطلوب در این مسابقات توسعه و بهبود کیفیت این رشته ورزشی در اولویت برنامه‌های هیات فوتبال استان اردبیل است.

نوتاش با قدردانی از تلاش روسای هیات‌های فوتبال شهرستان‌های مختلف استان و همچنین اقدامات موثر برخی از هیات‌ها در رونق فوتبال گفت: با فروکش کرونا مسابقات فوتبال باید در سطح باشگاهی برگزار شود و هیات فوتبال خلخال امسال در این زمینه مطلوب عمل کرده است.

نوتاش افزود: با تکمیل پروژه در حال ساخت زمین ورزشی چمن مصنوعی مجموعه ورزشی پوریای ولی شهر خلخال بزودی زمینه برای میزبانی مسابقات فوتبال در این شهرستان در سطوح استانی و ملی با استفاده از زمین چمن استاندارد فراهم می‌شود.

وی به فعالیت متنوع مدارس فوتبال و فوتسال در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: هر سال فعالیت این مجموعه‌ها رونق می‌گیرد و امسال نیز برغم حاکمیت شرایط کرونایی با رعایت موازین بهداشتی این مدارس با پذیرش نوجوانان و جوانان در مسیر استعدادیابی و معرفی نفرات برتر فعالیت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز