پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به مناسبت هفته تربیت بدنی

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۳:۲۵:۴۸
کد خبر: ۱۲۴۸۴۷۱
پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به مناسبت هفته تربیت بدنی
حشمت الله امان الهی مدیرکل ورزش و جوانان استان طی پیامی فرارسیدن هفته تربیت بدنی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ در متن پیام  امان الهی چنین آمده  است:فلسفه تعیین و نام گذاری هفته ای تحت عنوان تربیت بدنی و ورزش، آشنایی جامعه با اهمیت اثرات کاربردی ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، توسعه و اشاعه ورزش در خانه و خانواده و هدایت آحاد جامعه به مشارکت در فعالیت های ورزشی است و بایستی با بهره جستن از فرصت ایجاد شده، تشویق و ترغیب همگانی به شرکت در فعالیت های ورزش همگانی در جهت شکل گیری جامعه ای سالم و پویا در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

ورزش در استان لرستان با توجه به سرمایه انسانی جوان و مستعد شرایط مناسبی را برای رشد و موفقیت دارد و می تواند عرصه پیشرفت را برای جوانان فراهم آورد. و با برنامه ریزی های مناسب و انجام سرمایه گذاری و حمایت های لازم، می توان شاهد حضور پر رنگ و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور این خطه در عرصه رقابت های ملی و بین المللی بود.

 از کلیه مسئولین بویژه مجمع نمایندگان استان، مجموعه استانداری و فرمانداران، ائمه جمعه و جماعت، روسای ادارات ورزش و جوانان، روسای هیئت ها ورزشی، پیشکسوتان، ورزشکاران، مربیان، داوران، دبیران ورزش و تمامی جامعه ورزش در راستای تلاش و همراهی اداره کل ورزش و جوانان و ارتقاء سطح کمی و کیفی ورزش تقدیر و تشکر می کنم و از درگاه خداوند منّان سلامتی، بهروزی و توفیق در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور و استان لرستان مسئلت مینمایم.

اینجانب فرا رسیدن هفته تربیت بدنی  ( 26 مهر لغایت 2 آبانماه) را به جامعه بزرگ ورزش و جوانان سراسر استان و تمامی کسانی که در پیشبرد ورزش شهرستان ها سهمی را بر عهده دارند، تبریک عرض می نمایم.

ایران_تندرست

ایران_همدل

ایران_قوی

حشمت الله امان الهی

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان

 

نظر شما