برگزاری همایش هفته تربیت بدنی و ورزش در ورزش و جوانان پلدختر

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۴:۴۲:۱۷
کد خبر: ۱۲۴۸۵۴۵
برگزاری همایش  هفته تربیت بدنی و ورزش در ورزش و جوانان  پلدختر
همایش بزرگ هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور مسئولین شهرستانی وجامعه ورزش شهرستان پلدختر برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛  امروز دوشنبه 26مهرماه 1400 در اولین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش اداره ورزش و جوانان یک  همایش  به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه پلدختر  ، امید کایدی رییس ورزش وجوانان پلدختر و جمعی از مسئولین، روسای هیئت های ورزشی و ورزشکاران پلدختر برگزارشد.

 رییس ورزش وجوانان پلدختر در این مراسم ضمن تبریک آغازهفته تربیت بدنی و ورزش ، اظهارکرد: قهرمانان واقعی شهدای گرانقدر و جانبازان وآزادگان ورزمندگان هستندکه باید آنان را  الگوی قهرمانان ورزشی  در به اهتزاز درآوردن  پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی  دانست.

امیدکایدی  با اشاره به عملکرد یکساله ورزش وجوانان شهرستان ، اظهارکرد: شهرستان پلدختر دارای 35 هیئت ورزشی و 5هزار ورزشکار حرفه ای وغیرحرفه ای است در دو بخش بانوان وآقایان فعالیت دارند.

او شرایط سیل وکرونا  محدودیت های زیادی برای ورزش کشور وبیشتر برای ورزش پلدختر ایجاد کرد  در فروردین 98 ورزش پلدختر به خاطر سیل تعطیل شد و سپس از سال 99 نیز به خاطر کرونا فعالیت های ورزشی محدود شد .

 رییس ورزش وجوانان پلدختر خاطرنشان کرد: استخر شنای شهرستان به محض رفع محدودیت های کرونایی آمادگی بهره برداری را دارند.

کائیدی همچنین از اختصاص 6 چمن مصنوعی به شهرستان پلدختر خبر دادند.

همچنین  امام جمعه پلدختر   از خدمات یک ساله ورزش و جوانان شهرستان علیرغم محدودیت های کرونایی تقدیر کرد.

در پایان به همت  رییس ورزش وجوانان پلدختر  از تمامی دستگاه های که یاریگر و همراه اداره ورزش بودند و همچنین روسا و مربیانی که در طول یکسال گذشته خدماتی به ورزش شهرستان داشتند با اهدا لوح سپاس قدردانی  به عمل آمد.

 

نظر شما