معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور خبرداد:

آسفالت ۹۲ درصد راه‌های روستایی البرز /جاده ۲۱ روستا همچنان خاکی است

۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۳:۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۲۴۹۰۱۶
آسفالت ۹۲ درصد راه‌های روستایی البرز /جاده ۲۱ روستا همچنان خاکی است
معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: ضریب برخورداری استان البرز از راه‌های روستایی آسفالته 92 درصد است که این آمار از میانگین کشوری بالاتر است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، خداداد مقبلی،معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای صبح امروزسه‌شنبه در حاشیه سفر یک روزه به البرز ضریب برخورداری کشور از راه های روستایی آسفالته را حدود 81 درصد اعلام کرد وگفت: میانگین ضریب برخورداری استان البرز از راه‌های روستایی 92 درصد است که خوشبختانه این آمار از میانگین کشوری بالاتر است.

این مسئول بیان کرد: درحال حاضر طالقان کمترین ضریب برخورداری از راه‌های روستایی آسفالته را در بین شهرستان‌های استان دارد که باز هم در مقایسه با میانگین کشوری در جایگاه بهتری قرار دارد.

مقبلی با تاکید براینکه برای ساخت راه‌های روستایی طالقان نیاز است تا مسئولان استانی برای توزیع اعتبارات، این شهرستان را در اولویت قرار دهند، گفت: اگر این مهم تحقق یابد به زودی همه روستاهای این  شهرستان نیز از نعمت راه آسفالته برخوردار خواهند شد.

معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به اینکه درحال حاضر از 262 روستای البرز، 241 روستا آسفالت شده است، افزود:  21 روستای این استان با 103 کیلومتر راه، هنوز آسفالت نشده‌اند که 55 کیلومتر آن مربوط به شهرستان طالقان می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز