دبیر فدراسیون دو و میدانی کشور:

دو و میدانی ایران در حال پوست اندازی زیادی است / لیگ های صحرانوردی و پیاده روی برگزار می شوند

۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۳:۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۲۴۹۲۶۱
دو و میدانی ایران در حال پوست اندازی زیادی است /  لیگ های   صحرانوردی و  پیاده روی برگزار می شوند
علی رضایی گفت: قهرمانی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور خودنمایی دوومیدانی لرستان بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ رضایی عصر سه شنبه  در اختتامیه مسابقات قهرمانی باشگاه‌های نوجوانان و جوانان پسران کشور که  به میزبانی خرم آباد برگزار شده بود، اظهارکرد:تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور نوجوانان و جوانان خودنمایی کرد و باید به استان لرستان افتخار کرد که این همه ورزشکار شاداب، پیشکسوت و مربی توانمند دارد.

اوافزود: دو و میدانی لرستان سابقه پیشینی در کشور دارد که با حضور سیاوش سپهوند به عنوان رئیس هیات ،حمایت‌های بی‌شائبه دکتر رحمتی به عنوان حامی و ایرج سپهوند به عنوان مدیرعامل تیم پلیمر خلیج فارس، اتفاقات بسیار خوبی در دوومیدانی کشور در حال رقم خوردن است که نمونه بارز آن برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور به میزبانی خرم آباد بود که نتایج این برنامه ها در آینده نزدیک خودش را نشان خواهد داد.

دبیر فدراسیون دو و میدانی کشور تصریح  کرد: دو و میدانی ایران در حال پوست اندازی زیادی است که در این راستا مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان به میزبانی خرم‌آباد برگزار شد.

 رضایی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی ورزش دو و میدانی در مدتی که گذشت در حال حاضر توانسته‌ایم به خوبی مسابقات قهرمانی کشور را به میزبانی خوب لرستان برگزار کنیم.

اوگفت: در دل این مسابقات تیم ملی نوجوانان و جوانان برای مسابقات آسیایی کویت، مسابقات جوانان جهان در کره جنوبی و مسابقات جوانان جهان در کلمبیا که سال آینده برگزار خواهد شد انتخاب می‌شوند.

رضایی خاطرنشان کرد: تیم دوومیدانی جوانان کشور امسال به مسابقات قهرمانی جهان با ۸ ورزشکار اعزام شد  که این ورزشکاران برای اولین بار ورودی جهان را کسب  و نتایج بسیار ارزنده‌ای و عملکرد مطلوبی داشتند.

او با اشاره به دوهای نیمه استقامت و استقامت  که سالیان سال در سطح آسیا توانسته بودیم افتخار کسب کنیم، خاطرنشان کرد:با برنامه‌ریزی فدراسیون دو و میدانی لیگ دو و میدانی صحرانوردی در سه مرحله برگزار خواهد شد که بتوانیم یک هیجان،شتاب و روندی در دوهای نیمه استقامت و استقامت ایجاد کنیم.

 رضایی تاکیدکرد: لیگ پیاده روی در کنار لیگ صحرانوردی هم برگزار خواهد شد تا با پتانسیل و استعدادهای موجود در کشور باعث افتخار آفرینی برای دو و میدانی باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز