با رای کامل اعضای مجمع؛

"برومند نظری" رئیس هیئت دوچرخه سواری استان البرز شد

۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۷:۰۴
کد خبر: ۱۲۴۹۶۹۱
برومند نظری رئیس هیئت دوچرخه سواری استان البرز شد
مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه سواری استان البرز برگزار و طی آن برومند نظری با رای کامل اعضای مجمع به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ این مجمع صبح امروز چهارشنبه باحضور مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، دبیر فدراسیون دوچرخه سواری و اعضای مجمع هیئت برگزار شد.

برومند نظری و رضا رودگر 2 کاندیدای احراز پست ریاست هیئت بودند که رودگر به دلیل عدم حضور در مجمع از فرایند انتخابات کنار رفت.

در ادامه مراسم رأی گیری انجام گرفت وطی آن برومند نظری با کسب 13 رأی از مجموع 13 آرای موجود برای مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت دوچرخه سواری استان البرز انتخاب شد.

رفاقت وهمدلی جایگزین حواشی شود

مدیرکل ورزش وجوانان البرز در پایان این مجمع گفت: انتظار داریم با انتخاب رئیس جدید دوچرخه سواری استان، حواشی گذشته کنار گذاشته شده و رفاقت و همدلی جایگزین آن شود.

مجتبی جانعلی افزود: اگر به عملکرد و کارنامه هیئت های ورزشی استان نگاه کنیم، متوجه می شویم که موفق ترین هیئت ها آنهایی هستند که کمترین حاشیه را داشته اند.

جانعلی با بیان این که " دوچرخه سواری البرز ظرفیت بسیار بالایی دارد " عنوان کرد: از رئیس منتخب می خواهیم که از ظرفیت و پتانسیل تمام عزیزان و دلسوزان این رشته به ویژه در شهرستانها استفاده لازم را ببرد.

امیدواریم البرز در بازی های آسیایی نماینده داشته باشد

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری نیز در این مجمع به پتانسیل بالای دوچرخه سواری در البرز اشاره کرد و گفت: هیئت البرز مفاخر زیادی دارد و وزن کیفی دوچرخه استان بسیار بالا می باشد.

فرهنگ شادنیا با بیان این که " دوچرخه سواری رشته ای تجهیزات محور است " عنوان کرد: بالا رفتن قیمت دوچرخه به علت نواسات بازار ارز و تورم ایجاد شده، این رشته را با مشکلات عدیده ای روبرو کرده که به نظر مهمترین راه حل آن ورود بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت اسپانسر است.

وی با اعلام خبر اهدای 2 دستگاه دوچرخه تمرین پیست به هیئت البرز تصریح کرد: امیدواریم البرز در بازیهای آسیایی پیش رو نماینده ای در تیم ملی داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز