وزیر کشور:

وفاق اجتماعی خوبی در کشور حاکم است

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۰:۳۹:۲۵
کد خبر: ۱۲۵۰۱۹۲
وفاق اجتماعی خوبی در کشور حاکم است
وزیر کشور گفت: در زیر سایه ارشادات رهبر معظم انقلاب در شرایط خوبی از انسجام ملی و وفاق اجتماعی قرار داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، احمد وحیدی در مراسم معرفی استاندار جدید خراسان رضوی در مشهد افزود: در شرایطی هستیم که بیش از هر زمان دیگر به وحدت و انسجام نیاز داریم.

وی ادامه داد: با توجه به توصیه رهبر معظم انقلاب، کشور به مدیران تحولگرا نیاز دارد که به دنبال ساختن آینده باشند.  

وزیر کشور گفت: مکتب ما به دنبال تحول و ساختن مردم و جامعه است، دشمنان نیز از این رویکرد انقلاب می ترسند.

وی افزود: اکنون در چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی، این انقلاب شفاف تر از گذشته به پیش می رود.

وحیدی ادامه داد: امروز در مراسم تکریم یک سرباز انقلابی و معرفی سرباز دیگری برای انقلاب حضور داریم و به لطف حضرت بقیه الله الاعظم (عج) روزهای خوب پیش رو خواهیم داشت.

وی گفت: خراسان رضوی با این ظرفیتهای بزرگ باید دیگر مناطق را نیز بتواند اداره کند.

وزیر کشور افزود: البته باید دولت در این استان کار کند، اقداماتی نظیر قطار پرسرعت راه بیندازد و تسهیلات بدهد اما خراسان رضوی با نام درخشان و بلندش و با ظرفیتهایش برای اداره سایر نقاط کشور باید کمک کند.

وی با بیان اینکه در یک جامعه اسلامی جایی برای تبعیض، فقر، بی عدالتی و اصراف نیست ادامه داد: باید برای تحقق یک زندگی معنوی و مادی خوب و رفع کاستی ها عمل کرد تا با گذر از این مسایل، جامعه برای تعالی و رشد دوباره دچار تغییر کیفیت شود.

وحیدی گفت: جمهوری اسلامی برای تغییرات مهم و نجات بشریت آمده است و حق نداریم در مسایل کوچک بمانیم.

وی افزود: حق نداریم کشور را به سویی ببریم که ملت احساس نیاز به کفار کنند این از بزرگ ترین جفاهایی است که به ملت خواهد شد.

وزیر کشور ادامه داد: وای بر ما  اگر طوری عمل کنیم که مردم به کفار که ضد اسلام و پیامبر گرامی اسلام (ص) هستند احساس نیاز کنند.

وی گفت: برخی می گفتند واکسن وابسته به این است که فلان مشکل رفع شود، دیدید اینطوری نشد، اکنون بیش از ۷۰ درصد کشور یک دُز واکسن را دریافت کردند، چرا باید برخی اینگونه به مردم بگویند که باید به بیرون مرزها وابسته باشیم.

وحیدی افزود: در همین شرایط بحرانی میزبان ۳.۵ میلیون مهاجر افغانستانی هستیم، همان گونه که از ابتدا اعلام شد این مهاجران به ما پناه آورده اند و برادران ما هستند، البته ما به آنها می گوییم در افغانستان بمانند و آنجا را به عنوان یک سرزمین اسلامی آباد کنند.

وی ادامه داد: باید با حضرت امام رضا (ع) عهد ببندیم که همه مشکلات زائران را رفع کنیم و خراسان رضوی را استانی نمونه بسازیم و باید توازن در توسعه و توزیع امکانات در استان مورد توجه قرار گیرد.

در این مراسم از خدمات محمدصادق معتمدیان، استاندار پیشین خراسان رضوی قدردانی و یعقوبعلی نظری به عنوان استاندار جدید این استان معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز