مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا استان البرز:

۸۰۰ هزار البرزی برای تزریق واکسن اقدام نکرده‌اند

۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۳:۱۰:۵۴
کد خبر: ۱۲۵۱۵۷۸
۸۰۰ هزار البرزی برای تزریق واکسن اقدام نکرده‌اند
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا استان البرز گفت:علیرغم گسترش مراکز واکسیناسیون 800 هزار البرزی برای تزریق واکسن اقدام نکرده اند.

 به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، ناصر مقدم اظهار کرد: در حال حاضر، تعداد 36 مرکز واکسیناسیون در سطح البرز،  تمام امکانات و آمادگی لازم برای پذیرش شهروندان را دارند اما متاسفانه مراجعه مردم به مراکز واکسیناسیون کمتر از ظرفیت فعلی است.

وی افزود:  چنانکه بر اساس آمار مسوولین بهداشت و درمان البرز، قریب به 800 هزار نفر از گروه های هدف و واجدان شرایط در البرز که در رده سنی بالای 12 سال قرار دارند، هنوز برای تزریق واکسن اقدام نکرده اند .

این مسئول تصریح کرد: این امر برای شرایط بهداشتی کشور و مخاطرات پیش رو، اصلا مناسب نیست و البته عدم استقبال شهروندان از مشارکت در واکسیناسیون عوامل مختلفی دارد که متاسفانه مطالب ناصحیح مندرج در سایتها و فضای مجازی در آن موثر بوده است و در شکل گیری آن برخی بدفهمان و مرددین نقش داشته و دارند.

 مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا استان البرز  ادامه داد: واکسن های مختلف، در حد لازم در کشور و مراکز واکسیناسیون وجود دارد اما عده ای در اثربخشی و کارآئی های واکسن های موجود، ایجاد شک و شبهه می کنند و همین موضوع و موضوعات مشابه، موجب کاهش مشارکت شهروندان در واکسیناسیون شده است.

مقدم در پایان گفت: باید با کمک متخصصین بهداشت و درمان و با اطلاع رسانی مناسب تلاش کنیم تا اقدامات و القائات آنها، موجب اشتباه و یاس مردم نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز