دستگیری عوامل سرقت مسلحانه طلافروشی در نورآباد

۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۰۰:۵۱:۰۵
کد خبر: ۱۲۵۱۸۵۲
دستگیری عوامل سرقت مسلحانه طلافروشی در  نورآباد
فرمانده انتظامی لرستان ازدستگیری 3 سارق مسلح طلافروشی و عامل قتل شهروند"نورآبادی" با اشراف اطلاعاتی پلیس آگاهی لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ سردار "یحیی الهی" در گفت و گو با خبرنگاران ، اظهار کرد: در 22 شهریور ماه امسال چند سارق مسلح از یک مغازه طلافروشی در "دلفان" مقادیری جواهرات سرقت کرده، یک شهروند نورآبادی را به قتل رسانده، یک نفر دیگر را مجروح و متواری می شوند، که رسیدگی به موضوع بصورت ویژه دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود:با اشراف اطلاعاتی و رصد سارقان سابقه دار، تحقیقات برای شناسایی سارقان و قاتل شهروند آغاز که در تحقیقات اولیه کارآگاهان مشخص شد، مقتول مغازه دار همجوار طلافروشی مورد نظر بوده  که سارقان حین سرقت از طلا فروشی  وی را به قتل رسانده و  با مجروح کردن یک شهروند دیگراز محل متواری می شوند.

فرمانده انتظامی  لرستان با اشاره به اینکه با به کارگیری توان علمی و روش های نوین کشف جرم در نهایت محل مخفیگاه متهمان شناسایی و مشخص شد که یکی از سارقان در شهرستان های همجوار مخفی شده است، تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی 3 سارق را شناسایی و دستگیر و اسلحه کلاش به کار رفته در قتل نیز کشف شد.

سردار الهی در پایان با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیس به جرم خود به انگیزه سرقت از طلافروشی که منجر به قتل شهروند شده بود، اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع ذی صلاح قرار گرفتند، ضمن هشدار به سارقان که اعمال مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری و قانون شکنی مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز