سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ خبرداد :

فعال‌سازی دوباره ورزش همگانی در شهرجدید هشتگرد/همایش‌های ورزشی در بافت روستایی رونق گرفت

۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۰۸:۵۵:۱۱
کد خبر: ۱۲۵۱۹۱۲
فعال‌سازی دوباره ورزش همگانی در شهرجدید هشتگرد/همایش‌های ورزشی در بافت روستایی رونق گرفت
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ از فعال سازی دوباره ورزش همگانی در شهر جدید هشتگرد پس از دو سال وقفه خبرداد و گفت: با همکاری دهیاران همایش های ورزشی در بافت روستایی رونق گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،جواد گلسرخی اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی یکی از اهداف ورزش شهرستان در سال 1400 بوده و خوشبختانه با همراهی مسئولان شهرستان و مدیریت شهری ودهیاران توانسته ایم تا بخشی زیادی به آن دست پیدا کنیم.

وی افزود: در شهر جدید هشتگرد پس از دوسال وقفه همایش بزرگ پیاده روی برگزار شد ضمن آنکه با انعقاد یک تفاهم نامه با مدیریت شهری مقرر شده ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در ایام هفته در این شهر راه اندازی شود.

گلسرخی با بیان اینکه در بخش روستایی نیز همراهی دهیاران منجر به رونق ورزش شده است گفت: در این رابطه نیز چندین همایش و جشنواره ورزشی در هفته های گذشته به خصوص در هفته تربیت بدنی و ورزش به انجام رسیده است و با استقبال خوب اهالی روستاها روبرو شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ تجهیز خانه های ورزش روستایی و بهسازی اماکن ورزشی در بافت روستاها را دیگر اقدام مهم صورت گرفته در ماه های گذشته عنوان کرد وگفت: حمایت های مدیرکل ورزش استان و همراهی فرماندار و نماینده ورزش دوست شهرستان درمجلس در اجرایی شدن این برنامه ها بسیار راهگشا بوده است.

وی با تاکید براینکه تلاش می کنیم روند رو به توسعه ورزش همگانی را حفظ کنیم گفت: برگزاری منظم ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در مناطق شهری وروستایی و انجام حداقل یک ماه یکبار همایش پیاده روی خانوادگی را دردستور کار داریم و تمام توان و ظرفیت موجود را برای اجرای آنها به کار گرفته ایم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز